nergolad
Tror att jag har blivit nergolad ang. graff... kommer bängen komma hem o söka igenom min lägenhet eller kommer dom ta in mig?? Peace.
När en person har en osynlig vän kallas det för idioti. När en grupp människor har samma osynliga vän kallas det religion?
De som golade nämnde mitt namn och att jag bodde på hisingen. Inget mer
När en person har en osynlig vän kallas det för idioti. När en grupp människor har samma osynliga vän kallas det religion?
Risken finns ju eftersom dem har ditt namn och var du bor. Men med största sannolikhet blir du inkallad på ett förhör. Men för att vara på den säkra sidan så gäller det för dig att röja undan allt bevismaterial som kan koppla dig till brottet (skisser, bilder, osv.), ifall du skulle åka på en husis. Hoppas allt går bra.
göm/släng pennor förutom typ skiss pennor pappaer målningar allt. få ut det ur huset. fast jag tror det blir förhör innan dom gör något man kan häna så göm skiten! och om du bara håller käften under förhöret och nekar till brott så borde du klara dig.
www.fotolog.com/rewecrew REWE crew MioS one!
Ok. Tack. Men om jag har skisser som inte kan koppla mig till att jag målar då? asså vanliga skisser där typ mitt namn står osv? Kommer hem imorgon så ska göra mig av me alla pennor och så. Men jag har lackfärg hemma( BMW) det kan la vara kvar? Men jag hör av mig snarast om något händer eller inte! Tack för tipsen! Peace!
gubben vi ligger i samma sits. finns 5 regler. 1.Göm allt 2.neka 3.Neka 4.NEKa 5.NEKA
ONE
Kan du inte berätta vilka eller vilket crew det var som golade ?? kan vara bra för andra å veta..
ONE
Sägs att det va ocf...
ingenting som kan koppla dig till att du håller på med graffiti. lack färgen göm den göm allt annars är det risk att du åker dit. men jag har klarat mig 5 gånger i förhör.
Okay! får la gömma allt då :) tackar igen!
allt du behöver göra är att om dom anklagar dig höj inte rösten och säg nej, bli inte rädd och skaka lr något . sitt helt lungt prata normalt sääg nej om dom frågar om du har knullat neka allt allt allt allt.en tunnel nerklottrad typ med 20 spray tags sägs vara en bra bit över 50 tusen kr. så tänk alla tags du dragit om du nur drar så mkt. men köttar du som fan och åker dit blir du så jävla atttig för du moste betala det går ej att komma undan.typ . torskar du och för böter för att du köttat sönder kan du lika hjärna börja sälja dig på gatan om du ska kunna betala böterna. SORRY om jag skriver så du inte fattar men aja skicka pm till mig om du vill ha mer hjälp om vad du ska säga mer till dom osv så hjälper jag dig för förhöret om det blir något
Haha Aah fråga rewecrew om du har frågor för han verkar ju ha allt under kontroll xD
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
har vart med om detta 5 gånger vet vad man ska göra. men aldrig en husransakan . håll din hobby hemlig nästa gång.
har sjävt haft husransakan där dom tagit både dator, färg, skisser, bilder osv, osv men endå inte hittat något att gå på. Det krävs mer än en bild på en panel för att man ska bli fälld.
SMÅLAND!
ja men om han skissar sin tag på 1 papper lr något.
jag fick husrannsakan, beslagtagen dator,färg,skisser,pennor och lite smått och gott i vapen förrådet bla batong och några butterflyknivar. så snart får jag rättegång. också nergolad. suttit på förhöret och nekat och spelat dum. så jag åker bara på brottmotknivlagen,föreberedelse till skadegörelse och stöld pga datorn vart stulen. jag kommer få böter för kniven/batong,3 fall av skadegörelse av en gammal tag som jag drog på fyllan haha det var den tagen som var på skisserna, datorn får jag la böter också på. allt tack vare en nergolning. husrannsakan var i tisdags.
ONE
Men för i HELVETE, du får ett brev för du är en jävla snorunge sen ska du ner på förhör med mamma och grina lite kanske böter för att ni alla är osäkra och sen slutar du klottra. ännu en toy borta.
allt du skriver ner på din dator kan användas emot dig.. think about it.
-"Open Your Mind" din instängda egoistiska svenne!
åkte in på förhör för en jävla massa årsedan.. mig hämtade dom på plugget utan förvarning samma sak min kumpan. fast hos min kumpan gjorde dom otillåten husrannsakan.. plockade allt han hade hemma.. hade bevis material för att sätta dit mig och alla jag målade med förr. Nekade till allt och något år senare dimpade ner ett stort kuvär att målet var nerlagt pga bristande bevis.. så mitt tips är framförallt neka.. göm allt du har som kan relatera dig till graffiti. gärna hos nån kompis garage men inte hemma, för vill dom hitta det så gör dom det.
hoppas du skämtar du,,,,,,,?!?!?!
http://dhgate.com säljer piratkopierad jackor för mellan 700-1500 fri frakt osv märken som Peak,Canada goose osv... Även elektronik prylar finns!! Mvh Eone...
om jag skämtar? varför skulle jag göra det?
dom har väl bättre saker än att jaga någon som är 15 som klottrar på skolor och annat i göteborg.... gahhhhhh MVH
http://dhgate.com säljer piratkopierad jackor för mellan 700-1500 fri frakt osv märken som Peak,Canada goose osv... Även elektronik prylar finns!! Mvh Eone...
dom jagar graffare mer än något i gbg. dom har särskilda grupper mot graffiti i göteborg. kommer ej ihåg vad gruppen heter..
ONE
det låter ju seriöst när du inte ens kan namnet på gruppen...
Hahah. Gsi gruppen för särskilda insatser? Nej men kanske klotterkomisionen som häri sthlm?
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
Dom tog mina poscapennor, även fast jag visade att jag gjorde tavlor. "det här är klottermateriel" haha.. det är en konstig värld.
Que sera, sera.
Ink-Crew Vad får dig att tro att jag är femton? För att jag sitter på whoa och delar med mig utav erfarenhet som hänt mig under de 10+ år som jag målat? Eller du kanske vet bättre som målat några år och precis fått ditt första hårstrå på läppen?
"Näe farbror, jag vet inte vad som hände. Jag tror att datorn brann upp härvadåva, så knasigt det kan bli! =(" Sitt ner och knip käft så har du inte så mycket att oroa dig för. -BathJelly
"Näe, nu målar jag bara lagligt." "Jasså? När var du senast ute och målade tåg då?" "Jo, det var jag igår."
seven7..... vaaaa är det sant? Jag har ju tyvärr lagt av. La burkarna på hyllan redan 83......
Öhhhh vad är det för fel på dagens ungdommar. räcker det inte med att vi sitter och ger killen lite backup sen börjar alla tjafsa hit och dit ba. haööö jag har dragit 912u312 tags min mamma gillar pankakor din kan inget osv. lägg ner och berätta för han vad han ska göra inte att andra inte vet vad dom säger käften asso och börja fan inte tjafsa!
Tackar.
denhär tråden spårar på vanlig whoa manér, ta tipsen och var glada istället, så slipper ni kanske hamna i samma sits. .. Fo fuck sake.
Que sera, sera.
reinfeldt. true story
ONE
jag kommer få böter för kniven/batong, Det är inte brott mot knivlagen att ha knivar och batonger i sin lägenhet.
Det va väl på tiden.
(,_____(ò_Ó)____,) this big
Burden Att ha "Butterfly knivar" är brott mot knivlagen eftersom att den kniven är olalig i sverige?
men idiot du får ha buterfly hemma men inte på dig om den inte är under 3 cm i längd.tänk på karnevalen /tivolit alla stond där dom säljer softairgun och buterfly. du får gå men den ända hem om den är i förpakning lr va det nu är osv http://www.polisen.se/Dalarna/sv/Lagar-och-regler/Vapen/ men bara för att dom skriver det där nu f+år du fortfarande ha buterfly hemma den är inte olaglig det finns gammla gubbar som täljer/skär med den...
Brasilien är nog enda och sista hoppet....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rewe. Dom har tagit bort 3cm lagen i gbg iaf. Man får inte ha någon slags kniv på sig har jag för mig. Hahaha Komda ;)
Lagen nämner inga cm. Det handlar om att man måste kunna visa på att man har ett legitimt behov av/skäl att bära kniven. Dvs. en byggjobbare får ha en fet morakniv på väg från jobbet utan att han/hon kommer att fällas men en skitunge på spårvagnen kommer att åka på det för minsta fickkniv/skruvmejsel så länge han/hon inte trovärdigt kan argumentera i tingsrätten att dom använder den till att skära av snören eller liknande... Ingen åker på brott mot knivlagen för knivar/batonger i sin lägenhet. Det är fullt lagligt. Däremot kan du råka åka på förberedelse till tex. misshandel/rån om du har en batong och en rånarluva liggande ihop i en kasse i hallen och har lite oflyt i övrigt...
Ta med ett fiskespö, så kan du ha hur stor kniv du vill!
Que sera, sera.
ja men aölla vill ju springa runt med fiskespö. ??? fast om man ska fiska så går det ju lr så tar du med dig ett metspö som du kapar som du kan ha i fickan;))))))
"Jag var jätteserriös"
Que sera, sera.
Herr. Rewe; Största puckot på Whoa någonsin.
"Näe, nu målar jag bara lagligt." "Jasså? När var du senast ute och målade tåg då?" "Jo, det var jag igår."
käften bögfitta!
REWE: Hitta något annat forum och spela tuff på.
kaxa inte jag vet vem du är så passa dig!
Ok? kom till mig nu då om du vet vem jag är...
lite långt vettu.
HAHA "Vet vart du bor passa dig!" - "kom då" "njee, det är lite långt.." .. jävligt ovärt hot isåfall, det mest ovärda hotet genom tiderna. som jag säger, det spårar som vanligt..
Que sera, sera.