I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lux ir i umeå, varför finns det var man än går

Vår Hiphop - Graffiti

2011-09-12 16:43

Lux ir i umeå, varför finns det var man än går

Asså jag är så sjukt nyfiken, har asså typ ingen koll på graffiti, men jag är nyfiken om det finns någon i umeå som vet vad Lux ir betyder osv. lux och ir SITTER VERKLIGEN ÖVERALLT (capslock fuck) i hela umeå. Jag är intresserad vad som får någon att taga det över hela stan. Jag antar att jag kommer bli mobbad och skrattas åt för att jag inte har en aning om graffiti. men förklara för mig varför snälla

Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)

2011-09-12 18:20
Lux är ett crew (graffiti-gäng).. som skriver sina tags överallt för att folk ska se dem..
inte svårare än så..
Orkar inte gå in på det mer än så.

2011-09-12 18:44
Okey tack, jag uppskattar ditt svar tack
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)

2011-09-12 23:18
Jag är intresserad vad som får någon att taga det över hela stan.

Vad får folk att spela golf, åka skejtboard eller skapa gipsfigurer?

De är ett intresse och de är förbaskat roligt att sätta lite färg på en vägg även om de låter helt sjukt i många människors öron.

2011-09-13 18:58
Bawacka satte huvudet på spiken! :)
"Näe, nu målar jag bara lagligt."
"Jasså? När var du senast ute och målade tåg då?"
"Jo, det var jag igår."

2011-09-18 13:55
IR är en sekt från inre Sverige.. Dom har sjukt många undersåtar som klottrar åt dem.
All bitches on the line

2011-09-18 23:07
IR är en sekt från inre Sverige.. Dom har sjukt många undersåtar som klottrar åt dem.

Jag har också hört en del historier om IR. Om hur de ska ha offrat djur etc. Men det kan väl knappast stämma?

2011-09-19 19:45
Kul att du gör dig mödan att berätta för oss att det är capslock som fuckar istf att rätta till det! lika lönt som att jag kommenterar! GG
Slap a bitch, allways

2011-09-19 20:49
Uc.
Jag hörde att några av medlemmarna tidigare kört på ett vildsvin, stannat, tagit hem det och gjort ett currykryss på marken för att göra det heligt.
All bitches on the line