I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lägenhetsidé

Vår Hiphop - Graffiti

2011-11-08 16:37

Lägenhetsidé

Jag har en lägenhetsidé & är bosatt i Skåne, Landskrona.
Har en fondvägg här hemma på runt 15 kvadratmeter, kanske 17 & skulle velat ha den sprayad så det ser ut som en tegelvägg. Vet tyvärr inte pris på burkar för har inte handlat en sån burk sen jag var 14, & pris för jobbet kan vi diskutera i priv meddelande. Helst bosatt i Skåne, då jag inte är så sugen att pröjsa för tåg från typ gbg eller sthlm."

Manager

2011-11-08 20:16
Det finns tapet som ser ut som tegel. Det kommer se mycket bättre ut än om någon sprejar teglet, med tanke på att det handlar om att få till väldigt raka lines.

Om du inte vill ha knögliga tegelstenar dvs.
Redline!
Promotor

2011-11-09 07:43
att alla vill tro dom lever i gettot..
http://radio.imperioh2.cl/
Manager

2011-11-09 09:07
Nu har varken tegelväggar eller sprejade tegelväggar så mycket med ghettot att göra. Eller hur menar du?
Redline!
Poet

2011-11-10 02:54
det ser nog prydligare ut men sån tegeltapet.. men om man målar så kan man göra otroligt mycket effekter och få en helt annan "stämning" än den prydliga raka perfekta tapeten.. tycker att det verkar som en bra idé.. skulle också vara fint med målad stenmur typ.. stora stenar i varierande storlek.. lite medieval kanske men kan funka fint
"Jag har den där känslan du vet, som Gud hade när han för första gången insåg.. att han Är Gud!"

2011-11-10 19:47
det finns "fake"-tegelvägg också som man kan ha hemma i sitt rum. kolla upp den!

2011-11-13 19:27
det finns "fake"-tegelvägg också som man kan ha hemma i sitt rum. kolla upp den!

-vart?

Rapparen09
haha ja absolut, inte för att det är snyggt?

2011-11-15 10:57
"Fake" tegelvägg finns på bygghandlarna. Men de e fan inte snygga. De e som skivor som e 2-3 cm tjocka....

2011-11-21 22:42
Förlåt men alla som har låtsastegel brukar riva ner det nowdays för det anses väldigt fult och lika trendigt som att åka till mallorca.

Gå runt till lite olika pizzerior, dom har ofta samma dåliga smak som dig och har säkert något tips.

Äger dig som staten