I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Touch - Designmarkers - årets julklapp?

Vår Hiphop - Graffiti

   

2011-12-12 20:17

Touch - Designmarkers - årets julklapp?

Tjenare, sitter på ett gäng touch (Alla 168 kulörer) designmarkers som jag har fått då jag skulle måla ett beställningsjobb som sedan slutade i att jag körde med posca istället.
Touch har tidigare sålts på highlights och liknande webbutiker och de är väldigt lika alpha och copic markers.

Så om någon är sugen på att köpa HELA touch serien med deras twinmarkers så vore detta as fett. Har nämligen ingen nytta utav pennorna längre.

Alla är helt nya. Har dragit någon kråka med 3 - 4 stycken men annars är inte en enda penna öppnad.

Maila mig ett vettigt pris så kan ni plocka upp paketet vilken dag som hellst i Centrala Göteborg!!!!

Ni kan inte hitta bättre designmarkers till ett bättre pris de kan jag garantera eftersom jag fick dom gratis och bara vill bli av med dom nu innan jul då det krisar.

Ny pris på alla markers ligger på cirka 3500 kronor och jag säljer dom såklart ganska mycket billigare.



Uploaded with ImageShack.us

bild! http://imageshack.us/photo/my-images/846/img0219mq.jpg/