Årets julklapp! Retard Episode 1!!
Väntan är över, 90 minuter med stockholms most wanted.... bst aod y2k f-ups fame hej for mhd fys esb crs 7dc 40s omg blow trc wol isk fau tsd acs Ute i butikerna runt jul, så spara julklappspengarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Roligt att det körs, men för i helvete? Vem har redigerat? Fick Paul P12 göra det? Ser ju hur skit ut som helst? Jag tänker inte köpa något så jävla värdelöst redigerat. Släpp en vettig trailer och övertyga oss att det är bra klippt?
detta är väl första trailern.. betydligt bättre..
dock fattar jag humorn i den andre.
Word Southline. Den var heeeelt jävla kass. den första trailern var fetare.
Aaa, den där var faktiskt bra.
Vi har lagt fokus på filmen, inte på trailern så häng inte upp dig på en "slarvig" trailer. Filmen som strax kommer ut är välproducerad! God jul & Gott nytt år gott folk!!
BST - AOD - Y2K - F-UPS - FAME - HEJ - FOR - MHD - CRS - FYS - 7DC - BLOW - WOL - ISK - FAU - TSD - ESB - 40'S
Skit äkta trailer... idioter asså
"finns inget dåligt med knark (hash,grönt) rökt det själv i ett år nu o jag mår susen!! röka o måla e grymt!!" - Jaojao
Ser jävligt lovande ut, alltid lika kul med nya filmer från Stockholm. Hoppas att ingen idiot kommer och laddar upp filmen på internet för jag tycker att grabbarna i filmen förtjänar lite stöd med tanke på hur JÄVLA mycket tid dom måste ha lagt ner för filmen. Vad kommer filmen kosta?
privet
Graffare
2011-12-21 16:47
Haha tycker det va en ganska rolig trailer! Filmer ser ut att blir riktigt fet!
Goddag goddag...
inte fan blev de någon julklapp iaf
-"Open Your Mind" din instängda egoistiska svenne!
sant. det blev en försenad Julklapp! På fredag den 6e januari är det nå releasefest av filmen och nå tidning såg jag på Highligts
Går det läsa betyg om filmen någonstans? Allt snack om trailern gör mig nojjig :-)
Torrent??? Vet e snål...
När en person har en osynlig vän kallas det för idioti. När en grupp människor har samma osynliga vän kallas det religion?
vill också ha torrent :/
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
uppppp med torrrrrrent! hets hets hets!!
De som vill ha den PM.a den kommer bara finnas till 01.00 och ja drar la o lägger mig om en timma. Peeace
När en person har en osynlig vän kallas det för idioti. När en grupp människor har samma osynliga vän kallas det religion?
Ger tyvärr inte ut den. Då dom som gjort den sa till mig. blir o köpa den så att det jämnar ut sig haha. Peace.
Varför köpa en dåligt gjord film..? Om dom hade lagt ner lite mer energi på klippningen och musiken och inte filmat med mobilkamera så hade det kanske varit värt..
"Om dom hade lagt ner lite mer energi på klippningen och musiken och inte filmat med mobilkamera så hade det kanske varit värt.. " Håller helt med, guld material som man väljer att slafsa ihop. Fattar att man inte vill hålla på och finlira och göra töntsnyggt för att bevara det röjjiga men finns ju gränser.
Ladda hem skiten när det går, gör inte samma misstag som jag.
Rahamadjan av GU-PA!
Tyckte den var sämst, tyvärr alltså. Liksom klippa mitt i när någon drar en tag eller klippa in Arnold när han snackar och samtidigt ha en låt när någon annan snackar? Jag fattade ingenting.
SMÅLAND!
Den här filmen borde ha släppts på youtube! Undermålig filmning, usel redigering intet sägande. Tråkiga inklipp, filmen påminde väldigt mycket om Monsters of art volym 1.
Bara för att dom enda som pallar måla panels och mkt hardcore i sthlm var med och alla andra som inte ens målar sitter och klagar. jävla avdunsjuka som en polare i Eskilstuna sa som älskade filmen!
Trapboy Det är snarare bara toys och snorungar, som dig, som slickar bst´s röv och som verkar gilla filmen.
Trapboy:Du lider uppenbarligen av mindervärdighetskomplex. Filmen är undermålig och inget annat!
Trapboy jag är absolut inte avundsjuk på dom som var med i den här filmen, tvärtom. Och ur mycket jag målar eller om jag ens gör det kan omöjligt ha med saken att göra, jag ser ju fortfarande bristerna även om jag aldrig ens hade haft en sprayburk i min hand. Sen är det ju inte själva målandet som är problemet med filmen, även om det stundtals har en del att önska.
SMÅLAND!
Promotor
2012-01-20 22:28
skkit film
http://radio.imperioh2.cl/
din_mamma87 P24 Jag är med i crewet bakom filmen Straight From The North så du behöver inte försöka sätta mig på plats. Ni får tycka precis vad ni vill! Jag säger bara min åsikt! Vi har fått stor uppskattning av många europeiska writers. Sen har vi märkt att många writers som målar mycket hardcore gillar filmen och jättemånga övriga writers HATAR filmen. Tyvärr finns det fler inaktiva än aktiva vilket har gjort att hatet överreppas mot filmen... men vi fotsätter kötta. dom som vet dom vet. 2012
rahamadjan F22 - gött åt dig att du köpte den, ja njuter då du ångra dig, Tönt!! Herr_Berg P24 - hahahaha killen e 24 o fattar inte en graffiti film. dum-fan!! Vi skall vara Jävligt glada över att vi ens får ta del av hur de går till då Seriösa tågmålare målar i Sverige. Denna film är enkelt klippt och enkelt redigerad, typisk simpel Svensk graffiti film. Hoppas BST fortsätter att ta med sig filmkameran ut då ni målar, i alla möjliga lägen.
-"Open Your Mind" din instängda egoistiska svenne!
Trapboy-- kul att du gillar filmen men snacka inte skit om vilket cru du e med i osv. Tvekar starkt på det du säger
fis-tajm glöm aldrig dom som kom före dig!
Rahamadjan av GU-PA!
Feztime hahahha, killen är 13 år och fattar inte att jag inte förstår hur man lyckats redigera filmen som man gjort. Dum-fan! Sen har jag aldrig sett en film som är klippt såhär. Som sagt är det inte själva målandet som är felet med filmen, vissa grejer är bra vissa är skit, precis som vilken annan klotterrulle som helst. Vill inte vara en hater så jag måste komma med lite konstruktiv kritik: 1. Skaffa ny kamera, bildkvaliteten var inge vidare. 2. När 9 av 10 scener är BST blir det lite tjatigt, hade varit ok om det var en uttalad BST-the movie (det kanske det är och jag missat det). 3.Om man måste pausa filmen för att se vad målningen föreställer (om man ens kan se det då pga den dåliga kvaliteten) så går det lite för snabbt. Det var fler saker jag tyckte var konstiga men det var nån vecka sedan jag såg filmen så jag minns inte exakt, har ej filmen i min ägo heller.
SMÅLAND!
Själv bor jag inte i Stockholm MEN jag målar där rättså ofta. Jag tror folk har svårt att uppskatta filmen för dom helt enkelt inte kan relatera till den. Folk vet nog egentligen inte vad det innebär att tränga sig in i en hårdbevakad tunnelbanedepå och kladda. Det måste finnas en orsak till att många Stockholmstågmålare gillar filmen medan många runt om i Sverige som inte målar där dissar den? Jag köper inte att allt falerar på grund av en dåligt klippt film. Man måste ha lite överseende med graffitimålare. Det är ju trotts allt inte en Oscarsnominerad film utan en klottermovie med nästan all fokus på tunnelbanan som nästan bara dom medverkande i filmen gör.
Promotor
2012-01-23 00:07
who cares, är filmen bra eller dålig borde ha delats ut endå, graffiti ska vara gratis för alla att se. dom som har pengar för att köpa den får gå och göra så..
http://radio.imperioh2.cl/
Trapboy äh, snick-snack! Klart man fattar att det är ett jävla projekt att måla på vissa ställen. Men att vissa scener är hardcore räddar tyvärr inte filmen. Kolla Friendly Fire-filmerna, helt annan klass även om det även där är mycket tunnelbana och kniviga missions.
SMÅLAND!
Jag märker att ingen är på Whoa eller Flashback sympatiserar med mig eller mina åsikter så jag ska sluta chatta här om detta. Det är skönt att många rävar där ute yttrat sig positivt IRL*. Folk som offrar sina liv för writerkulturen. Ja, jag syftar såklart INTE på Er på Whoa eller Flashback utan personer som har sina blackbooks fyllda med tunnelbanor. SALUT!!!
håller med många här asså... flmen var knepig som fan med all klippning och liknande, men sjukt mkt bra material.. det skulle faktiskt inte alls skadat om det var nånn med som kunde offra sig och hålla kameran en eller två ggr istället för att ställa den med riktning mitt emellan två målare och deras målning. men filmen var väll bra så sett, men mkt som kunde vara bättre med som sagt detta guldmaterial..
Filmen får betyget 4 kameror av 5 möjliga utav mig.Hade gärna sett mer street och allmän vandalisering.Kymlinge delen var bäst imo.
Alla gamla godingar är också dåligt klippta, varför är folk så petiga helt plötsligt? Tung rulle!