|
|
|
|
|
Rolling Afterglow - Ny svensk graffrulle
Saxat från Flashback
ny graffrulle på gång, med bla BRO, FAU, AOD, HFUS, HEJ, OBH, F.Ups och MRD. Vad tror ni?
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Grymt! Kanske kan man ordna en liten intervju med någon av förövarna till tidningen! ;)
|
|
|
Tvärfet! kommer bli dunder !
|
Graffare
2012-07-24 18:45
|
|
|
|
Kan inte bli annat än bra!
|
|
|
fresh med lite hfus och hlc
sanera klotter och måla allting vitt
|
|
|
|
|
|
Ska ni lägga ut det på nån jävla .. trevlig film din jävla fjant!
|
|
|
Någon som vet låten i trailen ?
YO!
|
|
|
era fegaaaajääävlar som inte har med hsf i trailern. Fet annars.
|
|
|
|
|
|
ser riktigt fett ut, tycker inte sverige har släppt mkt bra filmer sen typ 06, looking forward too this
Ingen mera rosa banner
|
|
|
|
|
|
hallucinogen: friendly fire serien har ju varit fet, retards part 1 och fups straight from the north är ju helt jävla epic!
|
|
|
friendly fire 2-3 och retards var Jäääääävligt mycket att ta i att de är helt jävlaq epic!
|
|
|
Friendly fire 2, classic! riktigt ösig. Retards, kasst klipp på ett skönt sätt till fet musik. Friendly fire 3, ofärdig rulle med bra ös och fet musik, dock hade man sätt mycket i tidningar och på nätet då de mesta materialet var gammalt, men ja digga den ändå. Man får ta filmerna för vad dom är, när man sätt dem några gånger så märker man att man gillar dem mer och mer
|
|
|
Hur som är Rolling Afterglow en härligt fet rulle enligt mig! :) Och kul att få se lite runt omkring i hemtrakterna!
|
|
|
så jävlarns go rulle, hfu och hlc fresh skit!
sanera klotter och måla allting vitt
|
|
|
filmen var bra
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
|
Graffare
2012-08-11 21:01
|
fet film. fet musik playlist ?
They called me Mr. Glass
|
|
|
trainkill skrev: Friendly fire 2, classic! riktigt ösig. Retards, kasst klipp på ett skönt sätt till fet musik. Friendly fire 3, ofärdig rulle med bra ös och fet musik, dock hade man sätt mycket i tidningar och på nätet då de mesta materialet var gammalt, men ja digga den ändå. Man får ta filmerna för vad dom är, när man sätt dem några gånger så märker man att man gillar dem mer och mer har friendlyfire3 kommit ut? länka isf är du god=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
ff3 har ej släppts men den har förhandsvisats tidigare i sommar i Stockholm
|
|
|
Hela filmen ligger ute på YT för dem som inte vet.. Ser inte att någon annan skrivit det så kolla på gott folk!
|
|
|
väl myvket självpropps haha
|
|
|
Var den filmad med en potatis?
SMÅLAND!
|
Graffare
2012-09-11 20:08
|
skönaste filmen
hammarby stockholm
|
|
|
Nja, tyckte den var rätt tråkig.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
|
|
|
Tyckte inte heller den var så bra. Fattar inte grejen med att alla kör tåg. Börjar bli måttligt tråkigt att titta på
|
|
|
G~I_JOSÈ skrev: Tyckte inte heller den var så bra. Fattar inte grejen med att alla kör tåg. Börjar bli måttligt tråkigt att titta på Är väggar roligare? Tåg ska filmas och målas, skulle ju iof va kul med typ bussar.
|
|
|
Ja jag hade då hellre sett en film där det är en massa väggar och snygga målningar på riktigt grymma spots..
ja bussar och långtradare hade inte varit helt fel
|
|
|
Ja jag hade då hellre sett en film där det är en massa väggar och snygga målningar på riktigt grymma spots..
ja bussar och långtradare hade inte varit helt fel Om du tankar ner en tågfilm, förväntar du dig verkligen att få se bussar, långtradare och väggar då?
|
|
|
Nej absolut inte. Men tycker bara att det börjar bli tråkigt med att kolla på en massa tåg i dåligt ljus och sånt. Kan vara roligt i 10minuter men sen blir det ut tjatat.
Om någon vet några bra filmer där det körs väggar och sånt så vore jag väldigt tacksam för lite info
|
|
|
tråkig jävla gävle rulle... tror jag sätter på mig folie hatten och hoppar jämnfota runt huset
godnatt
Dra åt helvete
|
|
|
kommer bli feta släppet när den kommer måste ses, scenen har ju känts lite tom på senaste året så det ska bli kul o se vad man missat. BIG UP
|
|
|
superduperbamse skrev: kommer bli feta släppet när den kommer måste ses, scenen har ju känts lite tom på senaste året så det ska bli kul o se vad man missat. BIG UP
Vet inte om jag fattade dig fel där. Men filmen är väl ute?
|
|
|
G~I_JOSÈ skrev: superduperbamse skrev: kommer bli feta släppet när den kommer måste ses, scenen har ju känts lite tom på senaste året så det ska bli kul o se vad man missat. BIG UP
Vet inte om jag fattade dig fel där. Men filmen är väl ute? Exakt. Jag såg hela på youtube idag.
|
|
|
så synd att dom ej tog med bst,fame..
|
|
|
så synd att dom ej tog med bst,fame.. Tog med? Nej dom hade nog massvis med bra missions av BST och FAME, men dom valde att inte ta med dom..
|
|
|
Hahaha, whoa är efterblivet.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
|
|
|
Skymtar varenda målning innan
|
|
|
|
Graffare
2012-10-09 17:28
|
ni vet väll att den fins på yt