Polisen stänger ner vårt målarplank för barn, anser att de är klotter!

Vår Hiphop - Graffiti

Rappare

2012-07-27 08:54

Polisen stänger ner vårt målarplank för barn, anser att de är klotter!

http://st.nu/medelpad/sundsvall/1.4938531-barnens-malarvagg-stoppas-av-polisen

www.rapperkingchris.se
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Rappare

2012-07-27 09:39
Moderator

2012-07-27 15:13
Antar att ni har fått låna mark eller fått bidrag av kommun? Hur kan vi acceptera att vi lever i ett samhälle där polisen anser sig ha mandat att styra över kulturyttringar som inte är skadliga för någon. Ett tips är att ringa alla lokala politiker du kan tänka dig och höra efter vad dem tycker om polisens trams.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Väggmålandet, menar polisen, skulle kunna ”föda” nya klottrare och graffitimålare.

Mycket bra Morgan Norman, låt INTE barnen vara med o skapa våran värld och framtid. låt dem känna sig UTANFÖR o känna HATA i framtiden o i slutändan tända eld på bilar o kasta sten på polisen/statens väktare.

Människor växer upp och tänker mer o mer på egen hand.. framtiden kommer bli spännande.
-Jag ser fram emot den med nöje!

jag såg Batman 3 i dag... den va inspererande så de bara skvätte om de o då handlar de inte om våld eller färg utan skillnaden på fattiga o rika.

-"Open Your Mind" din instängda egoistiska svenne!
Rappare

2012-07-30 23:24
Polisen backade efter medias och folks påtryckningar. Min gissning är att dom märkte att detta håll på att bli en större debatt än väntat.
Iaf fick vi ha vår vägg men utan sprayburkar, bara penslar. På ett blank mitt i skogen. Fortfarande fucked men alltid nånting ...
Vi fyllde färg i vattensprayflaskor så fick kidsen "spraya" ändå, hehe.

www.rapperkingchris.se