I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

lösa upp täta caps

Vår Hiphop - Graffiti

Redaktionen

2012-08-24 10:20

lösa upp täta caps

har du en bra lösning för att lösa upp täta caps? hittils har jag mest kört ner massa caps i en burk med massa olika starka grejer, inte särskilt vetenskapligt eller metodiskt testat alltså.

skriv bara om du vet, svar som "blablabla borde funka" är överflödiga

namaste
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2012-08-24 15:59
Lite kemiskt ren bensin eller aceton utblandat med lite vatten körde jag på väldigt ofta när jag var yngre. Funkar helt ok. Nuförtiden slänger jag oftast capsen när jag är klar med dom, och köper nya när jag ska kladda igen. Har du dom för länge i diverse lösningemedel kan 'strålen' påvärkas.. Värt att tänka på ;-)

2012-09-03 22:34
http://www.highlights.nu/index.php?id=f&page=14&shophex=&pid=3583&nopage

Det är folk som har tänkt på det problemet.
60spänn, burken räcker aslänge.
"Näe, nu målar jag bara lagligt."
"Jasså? När var du senast ute och målade tåg då?"
"Jo, det var jag igår."

2012-09-07 03:41
men herregud är ni fattiga eller? en cap kostar 3kr vafan!
Redaktionen

2012-09-07 11:43
razzkazz

det finns en värld utanför storstäderna där graffitiaffärerna inte ligger på rad. detta betyder att man måste beställa från interätet varje gång, och det är inte särskilt ekonomiskt. så kan du sluta med att brusa upp dig över att någon på internet skulle vara fattig? tack
namaste

2012-09-08 02:56
jag bor på landet jag med. ska vi prata ekonomiskt så kanske du ska tänka på att lägga målandet på hyllan, Burkarna och torskandet blir ju dyrare än att beställa caps på internet hehe. lär dig måla med stulna caps från din lokala shop's burkar.
Redaktionen

2012-09-08 09:46
jävlar vad du är hardcore razzzzzzzz. du vinner
namaste

2012-09-16 13:31
Hahaha, asså Åderpåle. <3
"Näe, nu målar jag bara lagligt."
"Jasså? När var du senast ute och målade tåg då?"
"Jo, det var jag igår."