I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min aggression.

Vår Hiphop - Lyricism

   

2004-11-05 01:00

Min aggression.

tillägnad.

du vände mig ryggen/till slut fick jag nog/jag sa vad jag tyckte precis/innan jag drog/in genom örat/ut genom andra/inom den tiden fick du mig stanna/

kontakt kontakt:/"det var inte min mening"/"men jag överreagera"/jag fick plocka undan/fast du dissikera/massakera mitt hjärta/och tejpa inte ihop/det blödde kraftigt med pulsen/men du ba log/"allting blir bra nu"/va? trodde du?/men jag har ont/jag har fått nog!/

jag kunde inte förtränga/du ville förvränga/den smärta som vår vänskap gav/jag var trött på att ha ont/trött på det skav/det kändes så tomt/mitt hjärta frös till is/jag blev kall/du ville ha rätt/och det tog sitt pris/lika bra du inser:/jag vill inte höra något mer!/

jag struntar i din pojkvän/jag ger fan i vad du gör/jag skiter i din tro/jag skiter i allt du lever för/för du trodde du hade allt/och blev ignorant/så säg inte nu/att det jag sa var sant/rätt/använd ditt vett/ska vi va kvar i det förflutna?/nej låt mig gö´det lätt:/dina prioriteringar/dina val/hur fan vågar du påstå/att du ville ha mig kvar?/låt mig leva mitt liv/och du ditt/eller låt mig i alla fall/vara ifred med mitt!


allting man gör får konsekvenser.


need some comments?

Delam tange barat