The Revival - Tar ner GAIA på jorden.
Soy Gee, ey I ate your crew, G-A-I-Ate you too.. You want beef?, im a give u beef, cuz i will retalliate. And u both think your the best, when your really just average. Im a let u suck my dick, then lets hope u choke and spasm. Cuz yall wouldnt even dare to step-up in aerobic classes. You can write yo shit toghether, while u be cuddling in bed. Fuck punchlines, fuck lines, ill fucking punch ya instead. We all knew that u were Froots, that is why u go bananas. And Brasco heres a tip, strangle yoself with yo bandana. R.I.P Soy?, de va mer som en kamikaze o ni alla avlider. För jag är underbarn, som när Michael Jackson blir avriden. dina HUNDRATOLV rader var en icke önskvärd sömnfärd. O du är inte ens vart bättre än mig, i din drömvärlds drömvärld. Jag läste hela din shieat, o blev diagnostiserad med narkolepsi. kolla vilka som backar dig, Blizzak är en reklamskylt för anorexi. Du står med kuken i munnen, Jag njuter för stunden. Medans du Är så keff att din spökskrivare går emot ljuset i slutet av tunneln. Allt detta började när jag rankade skrivare, och jag va bara ärlig. Sen rankar du mig sist, trots att jag kom 2:a i din fucking tävling. O nu vill du ta det på gatan?, du e patetisk nu är det slutskämtat. Medelåldern på er "click" e typ 22, och ni blir ändå utskämda. Gaia kickar småbarns punches o lägger på julrimmen efteråt. O du e så tråkig att t,om folk som busringer lägger på. gaia du ser att jag har övertaget, nu är det andra tider. Hade svarat på dina usla dissar om det ens låg LITE sanning i det Men gör som du vill, göm dig bakom dom du har hämtat. dom droppade över ditt huvud, du var bara en attiralj. Så håll ditt löfte o möt mig, jag kommer ensam. Fast med mina kompisar,basebollträ, puffra o butterfly. Inse att du är bara medelmåtta, med battles ingen vill veta av. Jag hånskrattade åt dig, medans du grävde din egna grav.....
Crew Crews tur nu, så om du är på vår sida är det dags att bli bortskämd medan alla som som slickar mods har en sak gemensamt: Skottpeng! GAIA & co är en gullig familj av toys som alla lever i samma dockhem ”players & pimpar”... Som alla är varandras pojkvän ”Hördu, jag kickade med sutenörerna redan för tre år sen” Okey, du är en been there done that, typ en begagnad tepåse ”Men fattar ni inte hur bra jag egentligen är, var e respekten?” host.... Eh, jaa, det bästa du någonsin gjort på whoa är tagit semester Nuförtiden är faktiskt alla dina meriter reliker... och de som skriver för Soy-soy levererar nu elitens repliker! så fastän ni alla droppar punches ni ruvat på i minst ett halvår så hamnar ni i skamvrån då jag kritiserar er som en bandsåg för det är vi som får läsarna att gapa som tandvård... Var den played? Javisst! Men du är inte värd mina ”fräscha punchlines” som du älskar så mycket! Som är ditt onaniobjekt nr.2, efter Ja Rule med sina glänsande smycken GAIA, om du hittar dig en kuk så kommer du vara en fitta med en kuk hora du är som en groda, men man hittar dig oftare sittandes på huk Två av er blev mods, ena tog semester, andra bort sitt medlemsskap Men synd att klaga, för det ni gjorde var faktiskt jävligt smart! Nå, hur känns det att ha blivit byxmyndiga innan könshåren börjat växa lite knull har ni nog varit med om eftersom era rövhål har blivit spräckta ni tror ni är äkta, att respekt kommer med timberlands och guldklockor och det finns ingenting ni inte har gemensamt med knulldockor GAIA, din jävla insekt angående din bildtext: du är fan fulare än osnygg, och att du är av C-klass det borde du ha insett! Queff Jag skulle kunna vända på allt det du sagt Men vill hellre påpeka att du är fjantig som fan Haha... Du är jävligt ball det är en sak som är säker jag bara skrattar när jag läser att jag blir hotad på nätet. jag ville inte säga nått först när jag såg dina texter jag tyckte ärligttalat dom var dåliga, och min ågren den växte när jag såg allt annat du skrivit och att du inte kunde ta kritik utan att ifrågasätta den.. det är jävligt dålig stil Men visst, du kan påpeka att jag ofta rimmar med nödrim MEN du borde lära dig ta kritik, du är mod, du ska va en förebild du sa att du var bäst, vare bara jag som förstod att du ljög? Det är jävligt raplife med whoabattles & att hota folk med spö! Så visst! Du har rätt vi lär träffas, gör som du vill ta med en UZI ta med din kniv, ta med vad som nu krävs för att jag ska dö Jag går ofta på jams, men som ARTIST och du som groupie så bara för att jävlas ska jag se till att du fastnar längst bak i kön Jag är aldrig ensam när jag är jams, har vart med i gamet länge Känner dom som uppträder, så vi får väl se vad som händer Men missupfatta mig inte, inget snack om att jag blir backad och sånt skit av nån rappande kompis räknar inte ens med det, men innan du söker upp mig tänk på Att förklara varför du slog ner en 16åring blir nog rätt svårt.. Men allt för att försvara sitt namn eller hur? om jag dödat alla som dissat mig hade jag vart fängslad tills jag blev 57.. .. flippar på den här skiten, fuck with me du åker dit för barnarov jag har sagt det förut, säger det igen, vi kan ta det i audio? JBrasco, JB, Jonny Bravo sveriges svar på Ali-G if you fuck with the family, YOU GET FUCKED by the family
Vanskapt Hela eran sida, fullt av gnällande surkärringar ocn nu BRYTER NI IHOP! .. som svenska för utlänningar Ni får vintersnuva å cancer,vi är sinnesjuka å gangsters i en timmerstuga på landet, får ni en silverkula i skallen! Nu ångrar ni er, och ni vill röka fredspipa för alla som valde er sida, DOM VALDE FEL SIDA! och Jbrasco dör, innan han ens hinner känna av det du kommer inte vinna battle, bara för att du har jämna rader GAIA serveras med vitlök, brun sås och en gnutta grillkrydda FÖR HELA DU ÄR ETT LEVANDE MISSLYCKANDE! .. ni är inte värd en enda röst!.. när ni slickar mina nötter men är nötallergiker så ni lägger er ner, och kvävs till döds! Gaia alla dina bars var tråkiga, jag somnade efter hälften så du har varit på whoa i flera år men ALDRIG rört en mick för kass för att rappa eller skriva, du borde stänga käften man ser att alla dina rader är tråkiga,med en enkel överblick blicka över min text i 2 sekunder, så slutar ni alla synskadade JBrasco kan inte rimma,bollsport-stolpskott, gud vad nyskapande! och så var det med ungefär 90% utav alla dina rim du är inte gud för du är moderator, du är fortfarande INGENTING du slickar inte bara gaias röv,du gör mer än att smaka hans bak du bor också hemma hos honom,kysser han godnatt och lagar hans mat! tråkiga jävlar, egentligen knappast ens värda att dissa du är kräsen med tjejer, men uppenbarligen inte så kräsen med killar det går inte att sära på er,trots att ni lider av Cerebral Pares ni lever i en drömvärld, två stackare med allvarliga mentala fel Kammel (VadVadVad) 'Lita på mej', mer än Tomas Ledin på att JAG rimmar mkt bättre än GAIA,Petter & Bomfunk Mc's Simon pluggar film, & tycker om fighting & klår fan upp Bruce Lee.. iaf I KRYSTADE PUNCHES! Sysslar med baiters, Håller galet om Jbrasco som plötsligt sket i Battle's'.. mot mej, Ska vi ta det på Taek Wando? GAIA sprutar bara med sprayflaskor.. Är inte nykter men e "Full & osnygg på bilden", 'JAHA'.. Därför du inte byter den? Kom igen, det e ditt bästa försök till filmstjärna (kolla bild) du "dricker BARA öl & whiskey".. 1 förklarning till din hjärna Subdominant Gaia, du ska dö,och du hamnar utanför alla vet att du extraknäcker utan lön, som kukmassör du fick damp i forumet, nu går vi till motangrepp du slicker så mycket röv att du bor i en toalett vi kan inte förlora mot ett sånt här slopet motstånd GAIA? nej vi får vänta på nån annans tur som loket olsson jag gav inte soy nåt tacktal, för det var ju självklart att i hans ranking, skulle du hamna i klass C och jag klass A! du lever i fantasin som tolkien, jag är bäst på whoa du blir bara bästa mannen, när Jbrasco gifter sej med sin pojkvän Spex pumpar CTL, när han vill skapa håll i gång och Gaias lag får pisk över nätet som en volleyboll Du har en pinsam backup, dina grabbar är skit du kommer lämnas i sticket, som gadden på bin Jag har inte ork nog som saruman,för du lever i ett sagoland där din världsbild är uppochner och dina texter är bakåfram!
Phoenix (Spex) Soy, I'm backing you, and if that aint enough: Then I'm backing you up 'til the last drop of blood If you're choosing names, you really got to earn them But I'm showing you the opposite, like the Pythagorean Theorem GAIA's hosting of competition has turned him arrogant Stepping against Soy and you're leaving the show in a ambulance And I', emptying clips on your man supplies with my hand device Stepping against Phoenix and get considered as antichrist I'm licking your clitoris while I am just slightly invidious Because there must be something wrong if YOU'RE ass is fastidious While you're doing your cripwalks, I'm up yours and I'll see you the 24th, giving your mom a merry fucking Christmas But GAIA - our future's calm, because we got mutual bonds And you'll win, if you two can dismantle this nuclear bomb Fuck Hwarang, I'll take him from a local past to a global laugh The only one who'd love a face like yours is a either your mom or... Anexaphtesia Tjena! Hej! Idag är det Tema, gay! (inspiration från Gayas syrra) Längesen sist ser ni vem som e tillbaks, Whoas enda lyricist Att ni vinner detta är lika troligt som att Gazza blivit nykterist... Anexaphtesia steppar in och ni hänger läpp som blånegrar (no offence) Har något viktigt att förmedla och ett par saker att påpeka Jag vet en hemlighet, att jag sett vibbarna på Gaias gayfaktor Och inte bara det, jag börjar dessutom oroa mig för JBrasco Men tyvärr e jag en slags pussylover som Gayas lesbiska syrra Tänkt på hur ni ska fly döden? Annars är det bäst att ni skyndar Som Tony Olsson sa, pannskott o nackskott e det enda ni förstår Men, ni är ju bara människor som trivs bäst i varandras rövhål Och jag blir rik medans ni jagar draken på era pundarrundor Gayrang och Lumbergay är två överflödiga huggtandstungor Går emot vårt crew, ni e endast average, som Hw brukar säga Till bögdalen med Gaya i fronten, med mycket kuk att svälja Tänkt på att fly döden, annars är det nog bäst att ni skyndar För jag vet inte vart jag ska börja, kanske den lesbiska syrran Genom att ta hennes oskuld, spruta sperma på gravplatsen Ska man skratta eller gråta? Jag hör hemma vid gapskratten Jag gör nåt liknande med någon ur moderatorcrewets lillebror Gör kanske som er, knullar sönder röven till hans himmelsport Gaya, Gaybrasco, Gayrang,Lumbergay,Blizzgay,Gaylord och Asslick Wreck Behövde tre gånger tjugofyra timmar för att skriva en battletext Vet ni om hur det kommer att sluta för er När ni tog tre dagar, medan jag ängnade 2 gram hasch plus tjugo minuter på er...
Rizmo Minns du för nåt år sen, GAIA? Du vägrade möta mig! What was the deal? Var du rädd för att jag skulle spöat dig? Och JB som utmanade, jag gav dig 20 rader att svara på Men "Du hade inte tid", fegade ur så då drogs snaran åt Du låtsades dock som inget och lät det rinna ut i sanden Tro inte du kan slå oss när du har Blizzaks kuk i handen Förresten, det där med Nino.. jag hörde dig kaxa innan Varför skryta om nånting du har gemensamt med halva Finland? Är inte lika tight som ni, men kan oxå vara played.. som X-box Skämt åsido, nämner ni Angered igen på Whoa eller i era textblock så kommer inte er regnrock kunna stoppa vårt kulregn Å råkar nån överleva upptäcker du iaf att din plånbok är stulen Men nu när det är jul, borde vi inte va vänner? Jag bara undrar! Och någons nyårslöfte borde va att iaf skriva EN kreativ rad av 100 OT The Pharaoh Jay, väck mig när du bestämmer dig för att bajta en snygg rad när jag gräver ner stridsyxan lämnar jag den djupt i din ryggrad bli lemlästad när du står och leker ghetto med en fickknivsatrapp så om snuten nånsin fångar mig får jag atjäna sju livstidsstraff sågar ner släktträd och begår inhemskt folkmord på din urskog du skulle inte vara värd ett piss om du så lämnade in urinprov se J på stan där han är och snackar om hur han "raggar guzzar" men gå hem till han får du se han och Blizz stå och eskimåpussas och vem vill se din pressbild, klädd i bandana och leker gata? man, jag highfivar dig så hårt din handflata leker Stigmata The Pharaoh, mer hemastadd på micken än nekrofiler i Auschwitz läste omdömet i battlet och i nästa tråd bytte GAIA vips åsikt är här för att ge GAIA den nakna sanningen som blottningsoffer din flickväns fitta är Arlanda där jag landar "helikoptern" du kommer stå med lång näsa, som Pinocio efter att blivit förhörd och nästa diss du sjunger, ackompegneras av en änglakör
-Trikkantolala- Trikkantolala till GAIA: Som ivriga tjackisar är det dags att visa, linjen blir hårddragen Gränslös som EU, blir så blåslagen att du inte minns gårdagen Som vi såg på bilden, du samlar hela gänget under en mistelkvist Soy tiger? GAIA vi vet redan att du gjorde årets kisse-miss Jag är störst, lättare för rövslickare att nå taket på triumfbågen GAIA skulle va smart om man mätte IQn med badrumsvågen Spanskt inavel som kallar sig men inte kan stava till lyrissist Skickades till Sverige i banankartong för att han var dyr i drift "Got people standing behind my back" jo GAYA vi förstår rätt De står där och väntar på sin tur när du bjuder ut arselhålet Fuck snack om akilles, vi är knappast här för att slå vad Däremot kan jag visa dig utgången av ditt lår och ett sågblad Du verkar negligera viktigheten av punchlines och bra skrytrim Sitter och tror du vinner genom att ha snyggast radbrytning Utan innehåll GAIA så kommer du ingenstans som rapper Inte ens om du snöt ut hjärnan skulle du få substans på papper Du är dagispuncharnas kung: "D var två bagare och en smet" Du saknar säd i pungen, råg i ryggen och manlig stränghet Det enda stora du gjort i textväg här är ditt namn i versaler Dem du kallar för backup är fan grönare än en samling veganer Sådan mor, sådan lyricist, ni är inget annat än billigheter VAD GAYA? ska du dra ner gylfen och visa han "Mr.9 millimeter?" Du tar stöd av en rullator, vet att mina dissar gör dig knäsvag Efter all tid vid datan känner väl din rövslickarbackup träsmak? Så förutsägbar att jag har ett svar innan du ens tänker frågan Kastar skåpsmöbler i din skalle, ger dig en skänk från ovan Trikkantolala till Brasco: JBrasco får elskåp nersparkat i magen så han blir propp-mätt Fastna under en brygga i sibirien, klara vintern på kroppsfett Fuck lugna puckar, mina dissar är som att träffas av slagskott Stick från whoa, du passar inte precis som divor i lagsport Du tar visst bilder på dig i din farfars otvättade snusnäsduk? På nattduksbordet sa nino, låg en bilderbok du nu läst ut Ditt sexliv ser mörkt ut, kanske för att du betäcker somalier? Trikkantolala är orsaken till att din lillasyster läcker fekalier Vi vet att hon suttit i ditt knä då du har hashfärg på låret Du är över-huvud-taget inget som att dra Ashberg i håret Vill inte dissa dig för Nino men hon sa att det var trist sex Undrar om det du skrev till Soy var en kärleks eller disstext? Den där snyftissen gör knappast någon Gripen som jasplan Har vi en gås oplockad kan vi ta det vid Tåkern din asgam Du skriver fjantsaker, jag ser till att folk blöder, mitt sätt Är sämst, inte ens om jag skär i din fotsula är du över snittet Gör Wu-Tang kläder ihåliga? På vapen är jag blott en mästare, skjuter dig så mycket att man ej ser var sista skottet träffade Trikkantolala till alla: Jag är mannen med nyckeln till världen och varje bankfack Taylor blir bankrutt, jag vänder upp och ner på hans pantback Lätt att hwarang blir knivhuggen och smyckad med skotthål Trikkantolala, som så många gånger förr, med i ett brottmål I all enkelhet vet ni att jag dödar blizz med en blick så stick Han är fan inte indier men jag skjuter pannan mitt i prick Sitter och ska försöka få av sin mamma kläderna med en poker Översätter vi dina texter till Svenska är du bara medioker Catchin Wreck ser mina rader och säger "Mister e galen!" En dålig rad då: Spex och han sticker som klisterdekaler Spex har alltid vatt och kommer förbli en billig tärd särling När alla muckar med Soy blir jag lumpen som militärträning GAIA samlade en här i hopp om vinst men vad fan kunde nötterna? Jag är fan bättre med ögonbindel och tangentbordet under fötterna "Ni suger kuk, blabla" Orkar fan inte
Rizzle du och CW är inge bra som topless, ni blir stämplade som radarparet klart du är rädd för svaret, ta bara en titt på radantalet (112!) MC, har du släppt något? har då aldrig hört nån proppsa skivan Dina hundratolv rader var SEGA.. så du blir lämnad i 8-bitar soy behövde inte fixa mig, medans dina lyriker blev hyrda "fo'sho people r watchin' ya back".... när du står på alla fyra du har läst 6 rader, men GAIA... jag bara småstartade bättre än soy? eh upp ditt bevis som över huvudet på åklagare GAIA blir lämnad med skärsår, din syrra blir lämnad utan svärson för hon är en ful pojkbrud som ser ut som peps Persson
tycker det är en bra insats av alla (de jag hunnit läsa/läst innan) men måste säga att der är larvigt att dissa hans syrra. jag hade "arg som ett BI.. som gaias syster under pms" men tog bort den, för GAIAS syster är knappast med i beefen. päjjs.
TRIKKANTOLALAS FORTSÄTTNING HELA SISTA VERSEN: "Ni suger kuk, blabla" Orkar fan inte läsa hur ni gnäller Det är era tankar som har sjuka böjelser likt Uri Geller Beskyll inte oss för homosexualitet, vi står ju sida vid sida Medan ni ger backup med kukar som aldrig fått glida i slida Jag bär kniv, ni har bara era klackskor med stilett på hälen Lägger jag benen på ryggen så har jag era skelett i bagen Lite som ett fängelse helt i trä har ni inte en (h)järncell Trikk aka mr supernova svarar era dissar med en stjärnsmäll Så fuck off! Jag är lika självgod som bra, vet att folk vet Battla trikk och lämna med allt ni kom med utom er stolthet Ni snackar en massa skit, men plötsligt så tystnar er diss, När jag står med kuken i era öron och ni får lyssna på kiss Kriga eller strida? Se till att komma med mer än många militärer Ni ger ändå upp som givmilda dvärgar till långa proletärer Ni lägger ner era vapen och som sagt det blir ingen strid Här får ni min sista punchline: Ni backar ur som vintertid! Blev fel då jag skickade texten till soy, text föll bort.
Grymt rolig bild :D Gaia, du ska dö,och du hamnar utanför alla vet att du extraknäcker utan lön, som kukmassör -Tung shit. e "Full & osnygg på bilden", 'JAHA'.. Därför du inte byter den -Fuck bortförklaring - tung rad. så du har varit på whoa i flera år men ALDRIG rört en mick -Sjukt played out att dissa folk med aldrig rört en mick. Vissa människor (excluding myself) vill helt enkelt bara skriva - eller lägger inte upp låtarna på datorn, utan håller sig mest till freestyles med polare osv. streeetstyle yaow. Jag går ofta på jams, men som ARTIST och du som groupie Så ska man formulera sig, om man ska dissa nån för de inte rört en mic. if you fuck with the family, YOU GET FUCKED by the family -Vafan, familjen har ju delats. Du och Soy på ena sidan och Jag och Gaia på ena.. Släktträff snart? :D retalliate/average kan jag inte få till att rimma? O du är inte ens vart bättre än mig, i din drömvärlds drömvärld. -Funkar. Allt detta började när jag rankade skrivare, och jag va bara ärlig. Sen rankar du mig sist, trots att jag kom 2:a i din fucking tävling. -Tungt shit.
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
I'm emptying clips on your man supplies with my hand device I'm licking your chicks clitoris while I'm acting invidious de där skrev ja fel på o skulle ändra, men så glömde jag..
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Förresten extrapropps till Trikkantolala för bilden... O till Hwarang för introraden.... Frånochmed nu kommer jag alltid stava gaia med små bokstäver. Hes dead...
Brascan ja gav mig in i kampen för att gnugga dem grå lite, va tvungen att va med i en liten beef.=) Nothing personal. Detta var kul. Nog bland dem fetaste kvantitets och kvalitetsdroppen nånsin på whoa. Både er tråd och vår.
dina HUNDRATOLV rader var en icke önskvärd sömnfärd. O du är inte ens vart bättre än mig, i din drömvärlds drömvärld. - soys bästa. ”Hördu, jag kickade med sutenörerna redan för tre år sen” Okey, du är en been there done that, typ en begagnad tepåse - crews. ta med din kniv, ta med vad som nu krävs för att jag ska dö Jag går ofta på jams, men som ARTIST och du som groupie så bara för att jävlas ska jag se till att du fastnar längst bak i kön - quäffs. du slickar inte bara gaias röv,du gör mer än att smaka hans bak du bor också hemma hos honom,kysser han godnatt och lagar hans mat! - vanskapts. (min hiihhi) Simon pluggar film, & tycker om fighting & klår fan upp Bruce Lee.. iaf I KRYSTADE PUNCHES! - kammels. Gaia, du ska dö,och du hamnar utanför alla vet att du extraknäcker utan lön, som kukmassör - subbans. Och jag blir rik medans ni jagar draken på era pundarrundor Gayrang och Lumbergay är två överflödiga huggtandstungor - aforisms. Du låtsades dock som inget och lät det rinna ut i sanden Tro inte du kan slå oss när du har Blizzaks kuk i handen - rizmos. du skulle inte vara värd ett piss om du så lämnade in urinprov - pharaoh "fo'sho people r watchin' ya back".... när du står på alla fyra - rizzles (även om den var en svag bajt på min!) Jag är störst, lättare för rövslickare att nå taket på triumfbågen GAIA skulle va smart om man mätte IQn med badrumsvågen - trikkis.. även om han hade för många för å ta ut den BÄSTA. iaf en av dom. ps. orkade inte dom engelska.
lumberjack spiderman funkar nästan (:
Lumban, jo men det är ju så... Det är en del krystade prylar i er också.:) Men hur som helst var detta kul som fan. Fick "battlardjävulen" i mig igen, händer inte ofta.
Detta var tung shit asså, riktigt jävla tight. Alla la fett med trikkan-snubben la lätt shysstast, Vanskapt var najs, Subban var okey. Rizzle funkade. Soy-Soy var tight, Spex var naaaajs och Rizmo var tung. Vadvadvad var riktigt fet, Anexaphtesia var hård. Queff var rolig och Crew var farlig. Jag orkar inte citera rader nu men det kommer senare. Peace
Mr. P
Lyricist
2004-12-15 17:12
Gaia kickar småbarns punches o lägger på julrimmen efteråt. O du e så tråkig att t,om folk som busringer lägger på. -Så oerhört rolig Inse att du är bara medelmåtta, med battles ingen vill veta av. Jag hånskrattade åt dig, medans du grävde din egna grav..... -Tungt avslut, lite onödigt med så många punkter i slutet bara blicka över min text i 2 sekunder, så slutar ni alla synskadade JBrasco kan inte rimma,bollsport-stolpskott, gud vad nyskapande! -Nice slutrim. sågar ner släktträd och begår inhemskt folkmord på din urskog du skulle inte vara värd ett piss om du så lämnade in urinprov -Tufft rolig Fuck lugna puckar, mina dissar är som att träffas av slagskott Stick från whoa, du passar inte precis som divor i lagsport -Dessa två rader hörde ihop så oerhört bra. En dålig rad då: Spex och han sticker som klisterdekaler -Dålig? den var ju as nice du och CW är inge bra som topless, ni blir stämplade som radarparet klart du är rädd för svaret, ta bara en titt på radantalet (112!) -Rizzle i högform Sorry att jag missade detta Soy, hade praktik till halv fem Det var en hel del Kiss och bajs i de flesta texter... jag menar, allt verkade handla om Kukar, sperma, rövhål och GAIA´s syster. Jag kan inte ange en vinnare, men däremot så säger jag så att Soy och killarna ställde upp riktigt bra i det här och i GAIA´s gäng så var Catching_wreck och LJ2 pinsamt dåliga. VadVadVad, var faktikst pinsamt dålig här också.
skön grej! så det inte missuppfattas, min var till JB och inte till Gaia! Många sköna rader från många.. Det här vart knappt en battle, det vart mer en enorm cypher liksom. :) Hwarang - Mja, you betrayed the family.. ;) men vafan det är klart det blir lite interna slagsmål, syskonkärlek!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Lyricist
2004-12-15 17:16
Måste tillägga att jag hade fått ihop ett antal rader till detta och där innehöll det dissar till blandannat LJ2. Men men...
Catchin_Wreck Inte för att du var med "the other team" men... din text var ganska keff faktiskt.. lr asså... Den va KEFF
Fegon och Catchin_wrrreck Battle krävs för att visa vem som är mannen av er båda..:) OGACHACK OGACHACKA, testosteron, ilska, manlig stolthet.
Detta va riktigt nice, jag hann ju knappt med att skriva nåt men men.. det droppades some heavy shit här alltså! Soyan Detta var väl kanske mest personligt för dig och det kändes oxå! Du lät stundtals förbannad! :) Allt detta började när jag rankade skrivare, och jag va bara ärlig. Sen rankar du mig sist, trots att jag kom 2:a i din fucking tävling. -Niiiice! Crew Fett som smör.. som vanligt! Vissa rader var sämre än andra men ändå hög nivå och vissa rader som satt mitt i prick :) ”Men fattar ni inte hur bra jag egentligen är, var e respekten?” host.... Eh, jaa, det bästa du någonsin gjort på whoa är tagit semester -Hahaha, true Queff Kändes oxå som du hade nån oplockad gås med JB. Riktigt hård rakt igenom faktiskt! Men visst, du kan påpeka att jag ofta rimmar med nödrim MEN du borde lära dig ta kritik, du är mod, du ska va en förebild -Exakt! Vanskapt Haha fan va alla låter arga! :) Din text va dock jävligt rolig på flera ställen.. även fast det lät hårt kunde man ändå dra lite på smilbanden! Ni får vintersnuva å cancer,vi är sinnesjuka å gangsters i en timmerstuga på landet, får ni en silverkula i skallen! -Aaah, vilket härligt flow! Gillas! Kammel Min gamle vapendragare! Roligt att se att du blandade dig i även fast du inte skrev så mkt.. precis som jag då! :) e "Full & osnygg på bilden", 'JAHA'.. Därför du inte byter den? -Iskallt.. hahaha! Subdominant Hehe humor rakt igenom! Alla rader tighta i stort sett.. Gaia, du ska dö,och du hamnar utanför alla vet att du extraknäcker utan lön, som kukmassör - :D Anexaphtesia Haha liiite för mycket gay, men så var det ju det som var temat iofs ;) Vet ni om hur det kommer att sluta för er När ni tog tre dagar, medan jag ängnade 2 gram hasch plus tjugo minuter på er... -Fett slut!! OT The Pharaoh En av de bästa, var Trikks lång och bra, samlade du dope shit på antalet färre rader, detta gillades skarpt! och vem vill se din pressbild, klädd i bandana och leker gata? man, jag highfivar dig så hårt din handflata leker Stigmata - Ja, va säger man.. kan bara skratta! Trikk Jag har nog inget att tillägga, omöjligt att ta ur någon rad som va bäst! Detta var bara tungt rakt igenom! Alla andra har sagt det redan så.. :) Spex Du kan inte va på bådas sidor så du får ingen kritik :P Peace!
CAMPIONI!
Oj, glömde rizzle , sorry man :) Drog på smilbanden över vissa rader, oxå kort men bra! Behöver inte va massa rader för att det ska bli tungt, även fast Trikk lyckades men inte gaia! ;) soy behövde inte fixa mig, medans dina lyriker blev hyrda "fo'sho people r watchin' ya back".... när du står på alla fyra -Hähä den satt perfekt! :)
CAMPIONI!
jo den var inte så het, men kan plocka er själva en i taget anytime på battleforumet. Men inte mer om det nu i denna tråd, feta rader överlag av er..nice haha.. drömma går alltid.
Men snälla... :S Herre gud, tror du inte jag hade kunnat leta fram 50 miljoner wacka medelmåttiga writers för att backa mig eller? Asså shiiit, vad fan är detta? Kammel? Subdominant?? Vanskapt??? Rizmo????!!!! Hahaha, vafan skärp dig, ska du backas av folk kan du väl välja folk med lite bättre anseende eller? Du skämmer ju bara ut dig genom att tigga hjälp hos GaNgsTaR P14 personer. Crew - Du har skills, att du backar Soy är för mig helt oförståeligt, du borde fan skämmas om du tänker efter ett litet tag. Btw, funkar mickarna bra eller? Anexa - Dina texter bryr jag mig inte ett skit om, du är och har aldrig varit mer än en medelmåtta. Och nej, jag skrev min på en vaken dag och om man räknar bort käk, dusch, skita, surfa på nätet med mera så blir det i slutändan inte många timmar som krävdes. Får man fråga vad du har emot mig egentligen? Trikkantoblablasé - Har bara ett svar: Kommer du ihåg när jag spöade dig i 3 ronders battlen? Soy - Kommer du ihåg att jag ställde dig ett ultimatum? Eftersom jag inte tänker bli bannad härifrån för gott så kan jag nöja mig med att säga att jag menar varje ord av det jag utlovade. Du vet vad jag menar och nästa gång jag är i Göteborg kan du komma att få veta det lite närmare. För övrigt bröt du mot en del regler genom att posta de bilderna men det sket jag i att gnälla om, ville se om du stod för ditt ord och det gjorde du så nu kanske konsekvenserna kommer... Att ge kritik är i stort nästan omöjligt då du har så många medelmåttiga skrivare som i vanliga fall skulle bemödas med svordomar. Men en del bra writers har du lyckats suga. Crews text - Sämre än vad jag förväntade mig. Dock som helhet ganska bra rimmande rader och en del hårda rader. Känns som du inte lade ner ditt hjärta i raderna. Queff - Rätt okej på alla delar faktiskt, bra att du inte föll för Kennypojkens manipulering. Vanskapt, Vadvadvad, Sub, Rizmo, Anexa, OT - Hahahaha... :'D Sorry grabbar men ni lirar i en annan division, öva ett par år till först... Spex - Är du personlighetskluven eller? För övrigt var denna text sämre än den du skrev för oss... Trikk - Feta rader stundtals, du skiner över de andra nollorna i er klick. Att du ens beblandar dig med pöbeln är lustigt. Dock tas dina rader ner lite grand då du fick möjligheten att svara på mina rader, det tar ner prestationen då du fått extrem fördel jämfört med mig. Men som sagt, grymma rader ändå, överlägset bäst av er alla. Soy - Fast du inte kan rappa, freestyla, aldrig hört talas om breaking, turntablism, graffiti, beatboxing med mera lyckades du faktiskt skriva en hyfsad text. Men hur svårt är det på en skala när du är i svarande position. Överlag inget speciellt på några områden. Ett par kul punchlines även om de var playade som MJ raden och step-up raden. Rimmen var sådär faktiskt. Typ sammanlagt normal whoaklass på texten och kanske lite till. Sista sak: Tack gode gud för www.eniro.se! Skitbra sida där man kan hitta massa intressant info man kan tänkas vara intresserad av...
-=The True Almighty Oracle=-
Vanskapt, Vadvadvad, Sub, Rizmo, Anexa, OT - Hahahaha... :'D Sorry grabbar men ni lirar i en annan division, öva ett par år till först... hahaha.... visst, jag är nykomling, tar inte åt mej spec.. men kammel är nog den bästa battlaren i keystyles på whoa just nu, kompis. Subban , Anexa är också grymt skillade.
Jag märkte det...
GAIA: haha.. shia.. trodde man kunde battla med dej utan att du skulle bli ledsen och seriöst HOTA SOY, osv... aja, kul iaf : )
Var i tråden har jag HOTAT SOY? Nej just det, nu skiter jag i detta och gör något intressantare som att studera damm eller ngt...
Eftersom jag inte tänker bli bannad härifrån för gott så kan jag nöja mig med att säga att jag menar varje ord av det jag utlovade. Du vet vad jag menar och nästa gång jag är i Göteborg kan du komma att få veta det lite närmare. typ där?
Aforism P18 Dessa texter har absolut inget med saken att göra så läs på din läxa lite bättre tack. Vanskapt Exakt VAR hotade jag Soy där? Fattar du inte att jag med flit uttryckt mig på ett sätt som ingen kan beskylla för hot. /OFF
"kan beskylla för hot" nej nej, du borde inte bli bannad eller nånting, men det är fortfarande ett hot:) aja, kul att nån verkligen tar åt sej av texten, känns soft.. peace!
gaia jag är inte intresserad av turntableism, breaking,graffitti... Det har jag ALDRIG sagt... och jag tar ut folk som har SKILLS inte folk som har ett KÄNT WHOANAMN... Som jag redan har sgat innan, så borde trikantolala ha vunnit i den battlen mellan er två.. Men som sagt, du har ett känt namn... Du är så överskattad så det inte är sant. Jag säger inte att du är keff, men du är överskattad. O du får det o låta som att jag tvingade Queff o skriva, De va roligt att du bad honom i PM att inte dissa dig... Du har oxå försökt värva.. Fegon <- Hes with me Crew <- Hes with me. Spex <- han var redan på min sida innan du tiggde om hans hjälp i battlen. Queff <- som sagt innan, du har redan vart där o tiggt. Det finns oändligt med folk som du har skrivit till.... gaia du e redan begravd, erkänn det bara... Du var t,om tvungen att hitta nån gammal regel som du har hittat på, bara för o få bort bilden på när du kissar i ett handfat... O ja tänkte inte ens ta med den bilden, men när du snackar om att du vill klippa mig IRL... Så klart ja fucking lägger upp den på whoa då... Skall fucking kolla om du e mycket snack o liten verkstad.. Syns på stan...
ÄRLIGT! Lägg ner allt tjaffs... Tycker det är sjukt onödigt. Gaia och Soy - om ni måste ta det överhuvudtaget, ta det i era egna gästböcker.. Nog med vett har ni väl för att förstå det? Tycker det är onödigt att ni ska bråka... Men a man's gotta do what a man gotsta do, så gör det om ni känner att ni behöver. Men jag vill helst vara neutral på den här punkten. That shit's breaking up the family vafan.. Holla atcha bwoi!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Word up till Queff! (För övrigt så var Soy-soy igen bättre än jag hade förväntat.)
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
"Trikkantoblablasé - Har bara ett svar: Kommer du ihåg när jag spöade dig i 3 ronders battlen?" Jag kommer ihåg det GAIA och jag har inte klagat nått över det. When you lose you lose. I vår battle sa jag ingenting om dina texter eller kommenterade mina egna. Du var inne titt som tätt i tråden och skrev att mitt var kasst, att jag suttit flera timmar o krystat osv. Sure thing, du propsade min sista vers där och sa "ärligt" att mina två första verser var dåliga, personligen så jag det var dem två som innehöll dem bästa punchlinesen och rimmen. Det enda jag la in i tråden var mina texter och ett grattisinlägg då du vunnit. Känns som att du är väldans rädd för att loosa din titel och image som obesegrad och vaktar om den väl. Jag hade 18-3 i battles (21 textskrivare av helt olika kvalité förstås) då det begav sig och jag känner nog igen din mentalitet litegrann. Visst kanske har fel, men jag utgår bara från mig själv och förväntar mig inte att du någonsin på denna jord skulle erkänna sådana tankebanor. Enbart vad jag tycker, tror och tänker. Jag förstår inte varför du tog bort bilderna... Jag skulle ta det med ett leende... Men det är bara jag... Känns som du har en sådan personlighet där ingen får skratta åt dig, självdistansen lyser liksom på nått sätt med sin frånvaro... Tackar för den fina kritiken! Jag hängde enbart med på denna shit för skojs skull. Skulle du sänt en förfrågan till mig hade jag skrivit för er... Tar liksom ingens parti. För jag är varken vän eller ovän med nån av dem jag skrivit med och mot. Brascos inställning är ett praktexempel på hur jag tar detta. Även om jag inte vet hur pass mkt ovän han är med dem andra än mig. "Dock tas dina rader ner lite grand då du fick möjligheten att svara på mina rader, det tar ner prestationen då du fått extrem fördel jämfört med mig" Visst jag hade extrem fördel eftersom jag kunde svara på dina rader. Men hur var det i vår battle? Du svarade på mina rader och ville avsluta efter en rond. Sen droppa jag en till och du svara på den och trodde det var över och så droppade jag en till och du svarade, drog upp allt i en ny tråd och fixade så att det blev röstning efter tre ronder. Jag ville pusha dig och se om du kan producera kvalité och kvantitet i form av en lååååång battle. Jag kunde fortsatt tills idag om du bara hade viljan, modet att ta en förlust och erkänna dig besegrad. OM DET ÄR SÅ att prestationen tas ner ytterligare av att man har chansen att svara på den andres diss så var dina svar i vår battle way under mine... "Btw, funkar mickarna bra eller?" Löjligt att ens nämna en sån grej... Står han i tacksamhetsskuld till dig för att du anordnade en tävling där han vann ett par mickar? Nej gaia... Det funkar inte... "Sista sak: Tack gode gud för www.eniro.se! Skitbra sida där man kan hitta massa intressant info man kan tänkas vara intresserad av..." Snälla alltså... Det här börjar gå för långt...
Haha Gaia.. mannen, höj inte dig själv till skyarna nu va? Låter som du är världsbäst.. det här är bara whoa! men grattis, du är känd på nätet.. när ska du få ett textskrivarkontrakt då?
CAMPIONI!
Rizmo ja kan väl visst skriva åt båda sidor? se bara! Oraklet d va inte lika enkelt att skriva om dig.. jag skrev på båda sidor för att jag ville, tog inte särskilt seriöst på detta och hoppas ingen tar illa upp över vad jag skrivit. detta var blajj, hade hellre sett ett battle mellan soy och gaia och inte alla andra, jag t ex hade inte ett skit med det här att göra.
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Trikkantoblabla tar ut varenda jävel som nånsin satt sin fot i det här forumet. Och det borde ni veta. :)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
fyy helvete vad ni var dåliga i detta dagisgänget.. asså soy? haha har bett o bönat att få dom här på sin sida säkert ni som deltog vilka idioter asså! aja du är ju riktigt körd mannen måste ja säga asså=) hiimla kul o se er/dig göra bort er men där fick jag mig dagens skratt tack :D
Bani, din pressbild aka dagens skratt .. glöm inte tuggummit
www.myspace.com/rizzle4fz
ööh tuggumit? aah du framstås du som ett skämt du själv? klar språk tack!
Bani Whatafuck, e du nån gammal brud som ja har knullat på fyllan o sen inte ringt dig mer o därför du e sur på mig?.. de e min mest logiska förklarning faktiskt... o jag har inte bönat o bett nån.....Jag har FRÅGAT folk som jag "känner via whoa".. Lr så är du gaias underåriga flickvän...
haha nej men du o ditt internet "crew" sög ju mer än du suger hans kuk!
Lyricist
2004-12-15 20:52
haha moget Bani förövrigt... lite textskrivning och dissar går över till personliga hot och shit, verkar försöka efterlikna Amerikanska Ghetton där någon blir dödad om dem nämner en annans namn... God Damn, Word till Queff
GAIA: Du säger att Vanskapt,Kammel, Subban, osv. var "medelmåttiga" och inte hade nånting här att göra... Men du hade ju taylor i ditt lag? vad jag minns så fick taylor stryk i keystyles av subban för några månader sen:) plocka ner fötterna på jorden;)
snälla gaia det är bara kefft att ha en battle och sen gå in och skriva att den andra sög balle. det sänker den respekten som jag hade för dig förut. f ö så tyckte jag som dom flesta att det här bara var en sak på skoj. och thanks till dom som tog sig tiden att läsa mina bars också. Alla andra som var med var mad-tighta men Rizzle's och Trikk's var snäppet hetare (Rizzle hade fet-skojiga och finurliga ordlekar och Trikk hade bara non-stop punches som fick mig att skratta högt flera gånger. dock var typ GAIA-delen bäst medans dom andra var mindre bra än den, fast fortfarande tighta like hell.)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2004-12-15 22:37
det här var inte på skoj.
alltså jag syftar på dom som droppade tillsammans med gaia,JB och Soy.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.