kritik? Sötnos vill du komma till mitt sovrum Jag lämnar dörren öppen på vid gavel Pirra till sen precis innan jag såg dig när du stog där å luta dig mot baren Så om du vill dela på mitt sovrum kom du bara hit å följ med mig Så vi kan ha en efterfest som slutar upp först intill morgon först intill morgon först intill morgon först intill morgon som slutar upp först intill morgon först intill morgon först intill morgon Kom nu till mitt sovrum va inte så dum, men jag vet nog vad du vill Om du alls inte kan få nog, så kör vi en gång till Förstå. Du vet vad som händer Vi e inte bara vänner Vi ligger under täcket, ända sedan rummet släcktes Älskar dig ljudvolym mina grannar muttrar Vi går igenom hela kamasutra Gör allt för mina tjejer(jag menar alla mina) tjejer(bäst du passar dina)tjejer(jag delar säng me ett helt gäng me) tjejer(jag bara plockar) tjejer ( små å tjocka) tjejer (de bara flockas) tjejer Sötnos vill du komma till mitt sovrum Jag lämnar dörren uppen på vid gavel Pirra till sen precis innan jag såg dig när du stog där å luta dig mot baren Så om du vill dela på mitt sovrum kom du bara hit å följ me mig så vi kan ha en efterfest som slutar upp först intill morgon först intill morgon först intill morgon först intill morgon som slutar upp först intill morgon först intill morgon först intill morgon Låt oss två ta vara på den tid vi har har bara tid kvar för jacussi å mini bar din stil e bra. för bra för en vidrig karl likt den karl du har, hälsa honom ha de bra bara jag å du njuter av allt livet kan erbjuda solnedgångar med champanj å *** i en solstol på en sandstrand i bermuda packa bagaget å shappa från aset skriv ditt svar på pappret jag river av låt de ta sin tid vi åker hem i varsin bil ikväll glömmer vi å lämnar våra vardagsliv i snarast tid jag väntar på hotell rummet Sötnos vill du komma till mitt sovrum Jag lämnar dörren uppen på vid gavel Pirra till sen precis innan jag såg dig när du stog där å luta dig mot baren Så om du vill dela på mitt sovrum kom du bara hit å följ me mig så vi kan ha en efterfest som slutar upp först intill morgon först intill morgon först intill morgon först intill morgon som slutar upp först intill morgon först intill morgon först intill morgon från land till stad riktnummer till postnummer varje dag så har vi flickorna på rummet trött som fan sen, får ingen sömn på natten måste pusta ut snälla sjung för dom matte de e lugnt om du vill komma hit uppfylla fantasin här i min dubbelsäng å de e okej (de e okej) om du vill sova här me mig jag e som du vill så säg bara kom till mitt sovrum Sötnos vill du komma till mitt sovrum Jag lämnar dörren uppen på vid gavel Pirra till sen precis innan jag såg dig när du stog där å luta dig mot baren Så om du vill dela på mitt sovrum kom du bara hit å följ me mig så vi kan ha en efterfest som slutar upp först intill morgon först intill morgon först intill morgon först intill morgon som slutar upp först intill morgon först intill morgon först intill morgon! peyyS! komentarer ;D