Blodet i väggarna Stänger alla dörrar med fingrar i halsen så bryter jag ihop Blödande ur såret har blivit det svarta fåret en fulländad idiot Mina ögon är stängda bland dom blinda som en ivrigt längtan Jag har alltid bollats mellan föräldrar aldrig varit riktigt älskad Jag dansar med träben och riskerar att falla och landa hårt På min gravsten kommer det att stå inristat, "din föralltid förlåt Folk försummar mina ideer för att dom har brist på kunskap Det kommer en punkt när alla inser att ta en risk är underbart För sorgetäcket som jag blivit vet inget om rösterna i skallen För muren som jag rivit har jag aldrig stått på högsta pallen Sitter mitt i natten med blodfyllda ögon och knäna mot huvet nyss fyllda fjorton år gav allt till någon som förtjänade jublet Jag är ingen thug ingen gangster jag har aldrig dödat någon När dom skulle hämta upp mig gjorde jag förvivlat motstånd Så jag saltade såret och tog mig samman för att flyga iväg Men krockade med himmlen det är jag en infångad själ Eftersom mitt andra inlägg med denna text blev borttaget så lägger jag upp den igen hm? ;).. Kritik tack;)