En fucking text för fan!!! De här e en text ja har skrivit pågrund av att allting ska fucka sig så brutalt. De som hände, va att ja kände/ Livets alla plågor, i hjärtat de brände/ Livet vände, ja tog mig tillbaka/ Till gatan, därifrån ja starta/ Dags o vakna, kommer att sakna/ Tiderna i livet, ja tog allt förgivet/ Redan skrivet men ja ger inte upp/ Allt man behöver e en riktigt smart kupp/ Mupp-ar i form av polisen/ Lilla grisen, som står mitt i vägen/ Ja påbörjar färden, min rymning e på g/ Ja tittar upp mot himlen o sätter mig o ber/ Va hände ja kan inte svara/ All skit de där, ja gjorde mot sara/ Låt de vara, ja skiter i allt/ De va faktiskt så, att ja va lite falsk/ Ja spelade ett spel o de stod mig mycket dyrt/ Kimpa lyckas aldrig, har fan inget flyt/ En jävla massa skryt, skrävell o trams/ Skit hände, o vi blev osams/ Lyssna, ja vill ha dig här o nu/ Ja e en parasit, ett jävla litet djur/ Ingen tur, i kärlekens spel/ Allt som händer e att ja får problem/ Spelproblem, alkoproblem/ Allting har lossnat från livets gem/ Som håller mig ihop, Alltid fast/ Nu e ja förlorad, har fan ingen chans/ Så alla ni, som gav mig massa råd/ SNART SITTER JA DÄR I EN ETTA ME KOKVRÅ/