-Trikkantolala- Vaddå punchlines är played? BITCH Baboom Chingching, blingbling, jag glider med dyrgripar Som får er att bli AVIS som firmor för hyrbilar Fuck off, ni kan bara beklaga och va sura Era tjejer är små horor jag betalar i natura Sparkar dig så hårt att du landar i västra Huddinge Tappar din tjej på blod och gör henne till värsta puddingen Tog henne så hårt i måndags att hon pustade veckan ut Jag är klockren i sovrummet som putsade väckarur Du kommer tappa hakan när du ser mig halsa jäger Lämnas mållös utan rätt som folk på hårda bantarläger Fuck groggar, jag dricker fan allting utan läsk Och rimmar bara fett precis som saltning utav fläsk Whoa är som Wicked pictures, bara fittartister Du är inte tuff på riktigt och spelar sträng som gitarrister Din bästa punchline, snodd, döp din grupp till gummibandet Precis som Edwardpotatis så är jag kung i landet Barrapiff Jag glider med en flaska skumpa klädd i pälskappa Medan du sitter och tröstäter din kvällsmacka Drömmer om mig och vill rimma på ”korridorer” Dream on! Medan jag chillar med porridoler När jag är på topp så sitter alla dom bra rapparna Och hänger med dreggel till bredden i hakklapparna ”Såg din text och kommenterade, ta en titt på min!” Sluta önska, det blir bara mina nävar som slår in Ni får inte ens kyssa nån om ni bor under mistelkvisten Det blir era ben jag står med när jag bajjtar Twisted Sisters Ni vet att jag är något i hästväg som skygglappar Har tagit yxor och knivar, ni däckar av ryggklappar Jag kan ta vara på mig själv som skickliga kleptomaner, och har fler skrämmande sidor än skräckromaner Med denna text kommer mina punches få respekt Och jag blir första man som får stickyn årets text