I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sommartankar

Vår Hiphop - Lyricism

   

2005-11-27 02:34

Sommartankar

Säg vad ni tycker!
Är nybörjare...
Allt passar säkert inte, men det är bara en början på en låt!



Hjälp hjälp vad är det som händer?
Sommaren är slut och alla eviga stunder, mamma tänder lampan,tar av mig täcket och vill att man ska vakna.
Fan! det är måndag morgon, början på skolan, tyckte att det var hemskt för igår va ja me polarn.
Sliter mig sakta upp, tittar på klockan, fan vad jag är körd! Tåget går om femman, drar på sig byxorna o skiter i att tända.
Springandes till skolan, tittar ner...... o vad fan har man fått under skorna? Men shit, jag måste klivit i nåt brunt, bajs eller skit,detta är ingen jävla komik.
I skolan är allt kaos, på vägen hem sitter man på tåget, kommer på att man glömde köpa nåt att åka med på spåret.
Konduktören är äcklig, ni vet han långa som alltid är så präcktig. Tänker för mig själv han måste varit mobbad, men sluta, henke tham blev ju fan nobbad.
På väg hem tänder jag en spliff, tänker på sommarn o sugs med i drömmen, denna resa kommer aldrig att bli glömmen.


Peace




Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.