I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-01-02 19:02

hatar dej!

Vi har gått i samma klass i ca 4 år. Ja hatar dej så mkt, tiden läker inte alla sår.
Vill slå ihjäl dej men de e nog inte rätt, då hamnar ja i en situation som inte är så lätt.

Vi kallar dej för vattenskallen för ditt huve e så stort, hade ja haft en nål skulle jag hjälpa dej att sticka hål, men ja vill ju inte drunkna i en stor ocean fylld med klår.

Efter idag e de jag som bestämmer, så ta ditt pick å pack å försvinn för nu är de ja som härskar å allt de här stämmer.
Så ta god tid på dej å göm dej, för om ja hittar dej kommer du va helt tom av liv.

När ja hittar dej så spöar ja både dej å din livskamrat. För du blir dragen vid näsan tills du kan ha den som en palestinasjal.
Jag kommer in å äger lugnt, ja läger mina rader så jävla tungt
Du förstör för mej, fattar du? Ja ska döda dej.

Du sitter hemma å ber till fader vår. Du förstörde för mej å nu kommer ja att slå ut dina tänder, sen kommer du att ligga stum i flera månader och år.

Men allt de här slutar nog som alltid, du kommer att krypa in på dina bara knän å utslagna tänder å be om nåd. Men tänk på att ja i alla fall har gett dej ett jävligt gott råd.