I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-01-02 19:02

hatar dej!

Vi har gått i samma klass i ca 4 år. Ja hatar dej så mkt, tiden läker inte alla sår.
Vill slå ihjäl dej men de e nog inte rätt, då hamnar ja i en situation som inte är så lätt.

Vi kallar dej för vattenskallen för ditt huve e så stort, hade ja haft en nål skulle jag hjälpa dej att sticka hål, men ja vill ju inte drunkna i en stor ocean fylld med klår.

Efter idag e de jag som bestämmer, så ta ditt pick å pack å försvinn för nu är de ja som härskar å allt de här stämmer.
Så ta god tid på dej å göm dej, för om ja hittar dej kommer du va helt tom av liv.

När ja hittar dej så spöar ja både dej å din livskamrat. För du blir dragen vid näsan tills du kan ha den som en palestinasjal.
Jag kommer in å äger lugnt, ja läger mina rader så jävla tungt
Du förstör för mej, fattar du? Ja ska döda dej.

Du sitter hemma å ber till fader vår. Du förstörde för mej å nu kommer ja att slå ut dina tänder, sen kommer du att ligga stum i flera månader och år.

Men allt de här slutar nog som alltid, du kommer att krypa in på dina bara knän å utslagna tänder å be om nåd. Men tänk på att ja i alla fall har gett dej ett jävligt gott råd.

2006-01-02 19:03
Jo, ja hatar dig.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>

2006-01-02 19:04
Haha! det va kul.. det va ju min första text bara så att ni vet:P

2006-01-02 19:31
jag tycker de va crap men men det var din första gång
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"

2006-01-02 22:07
Stackare...jobbigt att hata någon...men sluta hata och läs en ordbok lite då och då....

Din första gång?Jovisst...tycker att du ska lyssna på lite fler rappare....låter som det sämsta ur svensk hip hops historia.

Sorry grabben,du kan bli bra...men den här var inte ens nära.
www.susei.blogg.se

2006-01-03 00:34
lite långa rader .. kanske :P hahaha .. men träna e de ända ja kan säga .. träna bara