Untitled ye ye ye ye ye yeah yeah Lappen Mc,,.,., total saknad de va mej du glömde bort Lappen Mc - Untitled Varje gång ja va utan dej så kände jag en saknad// När ja va med dej så va de känslorna som vaknade// Mina känslor är min egna lilla skatt// Men ja betydde fan mindre än din katt// Min stubin har blivit kortare o ja flippar oftare// Men när jag va med dej så va allt bara softare// Jag sa att du gjorde så mitt hjärta blivit ömmare// Haha ofta fan ja är en lögnare// Kärleken tog mej upp till mamma i Luleä// Vantrivdes kraftigt., ja lämnade hastigt// O visste väl snart att relationen var över där// hänger nu med mina bröder här i söder// Reff.. x2 Cola med rom när ,., jag glömmer dej bort// Flippar ofta på nått som., är jävligt hårt// Du var mitt sjätte sinne men,. du har längre inget minne// Av allt som du gjort va de mej du glömmde bort// Upptäckte snart att du hade hållt på med nån annan// Fan fattar du inte alls att ja blev skit förbannad// Men de är nog fan mer än va du nånsin fattade// Ja slog honom totalt o hans tänder han tappade// Mitt liv va ju så underbart när du va vid min sida// Men nu har du gjort de till bara., pest o pina// Ett krossat hjärta men de läker nog i sinom tid// Hoppas du lär en läxa o sen vakar i evig frid// Hoppas att nästa du får är en schysst o snäll kille// O då ska ja berätta att de aldrig kommer gå som han ville// Hoppas att ni nu tycker de lät bra// för nu är klockan mycket o de är dags för mej o dra// Reff.. x2 Cola med rom när ,., jag glömmer dej bort// Flippar ofta på nått som., är jävligt hårt// Du var mitt sjätte sinne men,. du har längre inget minne// Av allt som du gjort va de mej du glömmde bort// Du glömde bort mej " till beat slut"