Loco Chaos - Hon.txt [Storytellin]
Det här är bara del 1 av den här storyn.. vet inte ifall jag ska fortsätta på den, har inte riktigt bestämt mig än.. men men.. hon var vacker... så vacker och oskuldsfull det var hennes gracila stil som i åratal gjort mig stum men nu sitter jag här, utan hennes själ i min närhet tårar rinner, men kan det räknas som kärlek? När jag för första gången vilade mina ögon på dig skrek jag ut tomma ord, och hoppades att du skulle höra mig ... bara kolla på mig. ägna mig ett ögonkast men du gick förbi, och jag fick förbli obemärkt vart jag än vänder, ser jag dig överallt jag känner din lukt, en doft av sommar och en blombukett åren gick, men mina känslor var gömda så vad kunde jag göra, förutom att vänta och drömma jag vågade aldrig ta steget fram och ta din hand lägga den i min och säga att mitt hjärta var i brand så jag... älskade på avstånd, och medans andra killar kanske föll för dig, då låg jag redan raklång du går förbi, med dina ögon åt ett annat håll i din egna tankevärld du vandrar och tänker på bråk och gammalt groll i din egna tankevärld fast att vi inte pratat känner jag dig bättre än andra för jag har sett dina ögons djupa sorg jag kan garantera att ingen har sett henne skratta för hon är fast i en kamp, trots att hon är utan ork
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Prod. tack så mkt :) kul att du gillar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bland de bättre du skrivit, är lite trött så jag orkar inte vara så utförlig. jag vågade aldrig ta steget fram och ta din hand lägga den i min och säga att mitt hjärta var i brand så jag... älskade på avstånd, och medans andra killar kanske föll för dig, då låg jag redan raklång - Bra.
Producent
2006-05-17 17:43
Jodå längesedan man såg något lite bättre med dig :) Detta var något som stack ut ^^
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
tack allihopa :) kul att ni gillar upp?
Nattkrig tack, mannen... känns jävligt kul att du gillar :) upp
Fyfan, värdelöst... värdelöst.
tungt som fan asså ..
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
tack allihopa, kul att ni gillar, eller aa.. förutom argsint :) haha peace ochn upp
Riktigt fin mannen! Jag har dock lite svårt att få det storytelling, ingen sådan känsla. Fast vad gör det, texten är hyfsat bra ändå. Känns ganska egen. Hade nog ändrat några små detaljer själv och undvikit det mycket slitna (men snygga) rimmet närhet-kärlek.
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
tyckte den var snygg skriven faktiskt , jag vågade aldrig ta steget fram och ta din hand lägga den i min och säga att mitt hjärta var i brand så jag... älskade på avstånd, och medans andra killar kanske föll för dig, då låg jag redan raklång - Snyggt ! tyckte dock slutet var lite ,..hmm knasigt? pz
Loco Chaos skriver förvissa duktigt bra , men när audion kommer så blir det 1000 ggr bättre.. Fördelen med Dig Loco , det är att du släpper inte så ofta så man blir aldrig mätt på dig , och när du väl släpper dom blir det aldrig ett dåligt resultat.. propps .. diggar det du kommer med.. Angående texten så hittade jag inte många flowmissar eller några konstigheter , förutom att Det är mycket välanvända slutrim.. Dock så göär dubbelrimmen att mycket låter bra ändå.. Svårt att bedöma någon när man är så mycket sämre mannen , men jag tycker att det du skrivit är delvis ganska sönderskrivet , men dubbelrimmen gör att nog fan håller det.. En bra text .. props ! Diggar den !
Aii
Crew tack mannen, kul att du gillar :) mjoo alla har vi ju egna sätt, och jag vet att rimmet är played, men jag tyckte det passade så bra in här :) Kekke det beror på att den inte är klar än :) tack för kritiken :) Contra maad :) kul att du gillar det jag gör, mannen :) jo en del är sönderskrivet, jag vet :) men försöker ändå va så nyskapande som möjligt :) peace å upp
Riktigt najs ! detta; åren gick, men mina känslor var gömda så vad kunde jag göra, förutom att vänta och drömma satte sig direkt Bra! pz
Fin text! lite klena rim, men whatta fuck! spelar ingen roll i denna, känslan som är dominerande här, bara kolla på mig. ägna mig ett ögonkast men du gick förbi, och jag fick förbli obemärkt vart jag än vänder, ser jag dig överallt jag känner din lukt, en doft av sommar och en blombukett Gillade jag! Så se till att droppa mera nu då!;) Pejs man
2 PJÄSER
Fett nice! jag vågade aldrig ta steget fram och ta din hand lägga den i min och säga att mitt hjärta var i brand så jag... älskade på avstånd, och medans andra killar kanske föll för dig, då låg jag redan raklång var asbra!
tack allihopa :) älskar er med :) upp
så jag... älskade på avstånd, och medans andra killar kanske föll för dig, då låg jag redan raklång mycket bra.
Quynh tackar, kompis :) kul att du gillar
sov inte då!
Loco ;) helt nice mannen ;) nä'r man läser så flyter hela texten och de är sköna rim... du rimmar med ord som e obekanta me de vanliga vilket ger texten en annan nivå;) helt saaah bree;) peace en keep it up;)
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
thnx maan..
Fina rim.... Jag tyckte om texten... L.C. kan skriva och han kommer droppa mycket nu!! Han e grym alltså!!
Lyricist
2006-11-16 14:58
Den var sjukt fin. Jag tror jag är lite efter men jag ville kommentera det. Den är snygg, bra, fin story. Perfekt känsla. peace
Det finns inte tid till att ge upp!
Skön text kompis, åren gick, men mina känslor var gömda så vad kunde jag göra, förutom att vänta och drömma jag vågade aldrig ta steget fram och ta din hand lägga den i min och säga att mitt hjärta var i brand så jag... älskade på avstånd, och medans andra killar kanske föll för dig, då låg jag redan raklång. Gillades.
shuu min älskade store bror<3 hur mår du? jag vill bara säga att täxten va grymm<3 ha de så bra snälla hör av dej brorshan<3