Kammel - Paa..*Hick*..RTYY!
Har typ nyktrat till från helgens festande nu, vilken skithelg. Det här är bara en typisk fest i stora drag, du har varit där ett tag, du är full och sitter i nån ranglig soffa medan: Nån brud hänger på en och gråter för hon är ett våldtäktsoffer medan hon kör sin hand som en elvisp innanför dina boxershorts, Och nån jävel vill lyssna på RnB, Nån jävel på Onkel Konkel, medan nån envisas vid stereon med att höja upp RocknRoll- Samtidgt står stackaren som bor där på knä och torkar golvet från glasskärvor, blod och spyor för den åttonde gången.. Man fjäskar för nån brud, dansar tillochmed foxtrot och sjottis men märker sen att hon inte blir så lätt att stoppa sin snopp i, För bredvid henne så har hon sin pratglada och jobbiga kompis, som berättar hela sin livshistoria som man kan somna så gott till. Det är bara att gå vidare, och vid 11 när allt folket har kommit, så har åttio procent av alla där skaffat sig hållning som zombies. Och Nåt hickande pucko står och bjuder på groggar med nåt i som smakar som en jävla blandning av.. typ korvar och råttgift. Plötsligt.. Märker du att det som kändes skumt mot foten.. var nån snubbes brud som tåflirtar med dig under bordet- För efter två droppar rödvin, kan en till synes ljuvlig ängel- skrika på övervåningen med någon annan killes kuk i stjärten, Någon hänger i taklampan, någon snackar med en krukväxt, sen har vi alla den där labila polaren som alltid blir utslängd, Och det oundvikliga: "Vem har snott min sprit, säg det nu så vi får det överstökat" Jag vet inte fuckface, men om du inte hade ställt den ifrån dig-> och gått iväg i 3 timmar så hade det inte hänt från första början! Det är samma sak varenda fredag/lördag, jag måste vara idiot, Vem har nånsin varit på en fest där ingen tappat bort sina skor!? Det är sent, och allt fler går från glädje av ett par klunkar, till "Schhkåål", till avtrubbad, till att behöva magpumpas.. Och enda gången det högljudda småbrudsgänget slutar tjattra på 150 dB, Så är det bara för att de hånglar upp varandra. Visst är det alltid så? tunga mot tunga, tjej på tjej och "Tjena kompiis, kommer du ihåg mig" Nej, men hej på dig Och jag lovar mig själv att döda folk nästa gång nån trallar- på den där fruktansvärt bögiga skitlåten "Botten Anna".. Men kvällen börjar lida mot sitt slut. Jag tar desperat nån gorilla i nån buske, i Fyra sekunder.. och går sen hem med någon annans spyor på min nyaste jumper Jag börjar tänka att man längtat hela veckan att få festa hårt Men det var inte den här skiten jag ville lägga mina pengar på Iaf i mitt fall, jag börjar bli trött på dessa satans fester ..och all denna skit för att må som fan dagen efter. ..Men fan vad vi älskar det..?
oja vi älskar det! som fan. Och jag lovar mig själv att döda folk nästa gång nån trallar- på den där fruktansvärt bögiga skitlåten "Botten Anna".. - säg till så kommer jag med pistoler o andra coola saker direkt. fett kul text!
www.myspace.com/kdlwilen
hehe.. underbar text.. skit rolig.. keep em' commin!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
man känner igen sig som fan i denna text... fet grym, tight i allt... peace
Hiphop är ingen livsstil, Det är en Hjärnskada
"Det är sent, och allt fler går från glädje av ett par klunkar, till "Schhkåål", till avtrubbad, till att behöva magpumpas.." Så klockren!!! sammanhängande...bra rimmad.. känns inte krystad på nått sätt! Keep it up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det här är riiiiiiiiktigt ill!! Nog för att jag gillar dina skvallerblaskor osv, men det här är det bästa. Man fjäskar för nån brud, dansar tillochmed foxtrot och sjottis men märker sen att hon inte blir så lätt att stoppa sin snopp i, För bredvid henne så har hon sin pratglada och jobbiga kompis, som berättar hela sin livshistoria som man kan somna så gott till - Det bästa med raderna är att dom är så jävla sanna... Jag tror fan att vi har vistats på samma fester i det senaste för jag känner igen mig... Nåja, det här passade bra efter jobbet.. Tack och hej!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Nu ska naturligtvis dom fetstilta raderna vara kursiva... *Opiumpipan och whoa är ingen bra kombination*
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Yeeee fett fett man! Alla känner nog igen sig.. iallafall vi gamla rävar, riktigt snyggt gjort!! Helt enkelt en riktig topp text riktigt grymt man!!
2 PJÄSER
Lyricist
2006-05-22 23:26
detta var riktigt nice...mycket i texten är sant och jag satt och skrattade lite då och då. Yttligare en bra text från dig:)
Ha-HAhaH Djureri ;D Tack till er som kommenterat, kul att ni känner igen er :D
Och Nåt hickande pucko står och bjuder på groggar med nåt i som smakar som en jävla blandning av.. typ korvar och råttgift. vet inte varför men ja skrattar ihjäl mig åt beskrivningen:D
Jag gillart igen. sköna rim, tror den görs sig bättre i rap än keystyles, med tanke på uttal etc.
/VDVM NORDSTVN
"Plötsligt.. Märker du att det som kändes skumt mot foten.. var nån snubbes brud som tåflirtar med dig under bordet- För efter två droppar rödvin, kan en till synes ljuvlig ängel- skrika på övervåningen med någon annan killes kuk i stjärten," asså shit mannen du är ett geni
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
hehe, tack grabz. Upp på den här
fan, man känner igen sej direkt ju, bara en enda sak, ängel och stjärten rimmar ju inte, det ena är ju ett hårt å och det andra mjukt, men alla gör fel
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
kammel det här var ricktigt djupt... fick tårar i ögonen av den här texten... den var så vacker... jag blev kär:) kramar
tack mvh , tack anonymDM och tack MedMera
Hahaha, galet fet text. Så jävla sann på sina ställen.¨ vill inte plocka rader, men den var fet.
Tack Omen. Jag vill gärna ha mer respons på denna
haha galet nice Kammel :D
Random användare på youtube "Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"
jag festar med dig vilken kväll som helst. som en parantes bara, du glömde onsdagar!
MaaU jag vandrar genom gerg och dal sitter ensam i en sal har vart på skolbal men det e inge kul utan deej vill att du ska va min tjej sen du skuta älska mej har allt vart så gay fy fan vad du betyder för meej jag vill ha dej tillbaka för jag älskar juh deej satt å kom på lite på rasten :P
Förlåt :'(
MaaU fett skön dizz: min kuk e så fet så att jag inte kan gå din fitta e trång men det går ändå kom på den när jag åt :P
sann text, Och jag lovar mig själv att döda folk nästa gång nån trallar- på den där fruktansvärt bögiga skitlåten "Botten Anna".. Fucking word!
Always look on the bright side of life
whahaha.. skrattar så jag nästan kissar ner mig.. roligaste "storytellingen" på länge :D:D helt klart du håller en jämn nivå, och den nivån är höög.. som mig :) haha nää, men asså.. du gör det bara så jäävla cleant.. props till dig mannen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tu-tack shakur. (den va dålig jag vet)
hahaha fyfan va skön. jävlar va klockrent... tur har man dock om man får vakna ensam dan efter å slippa hitta pomperipossas äldre syster breve sig med ens kalsonger som nattmössa...
Ars amandi
he he e dt nån som bor i gävle då kanske vi kan kicka en låt :D
svaara om nån vill kicka en låt elr nåt :P :D :D
Maau fel forum att ta upp det i och verkligen fel tråd! testa Emceeing!
Ars amandi
yo MaaU 2oo6 det var ganska längesen men jag var väldigt ledsen det var då min fasra roger höll på med droger jag var bara sex sluta med skiten ja sluta med allt å sluta med spriten ja farsan har problem med damp sorgligt men sant ja du var en jävla klant du skiljde dej från morsan det blev för mycket hon pallade inte trycket hon ville ha frihet vi lever inte i evighet å jag vill hinna med mitt liv jag vill inte ta samma jävla kliv som deej det e inte min grej droger , sprit och skit du har druckit medans mitt hjärta brustit det e dags för deej att säga förlåt för allt du gjort vi åkte till finland å jag skicka ett vykort vet du en sak pappa jag har börjat rappa om mitt liv å allt som e skit det här e bara en bit av mitt fuckade liv du måste vända tillbaks för att rätta dina felkliv har du en kniv skulle inte förvåna meej men vet du pappa.... jag älskar deej..... alla som ser detta håll er borta från droger å skit det kan verkligen förstöra ens liv =( =(
Tack ! MaaU , använd battle&cypher-forumet till att freestyla, inte i andras trådar, d är bara till för att diskutera texten i fråga. så nu vet du det ifall du är ny or whatever.
Tack ska du ha mayne, Jag bugar och bockar, Fett att du tycker att det är kul att jag droppar.
ett upp ifall nån har missat! sen får det va :)
allt som står är skitbra ihoprimmat! och det är tyvärr sådär fester ofta ser ut! helt galet bra skrivet skulle vilja citera favvorader, men det är så många att jag inte orkar (:
Riktigt rolig och tight som fan :)
Tur att du uppa, annars hade ja inte läst, den va skön faktiskt, lite ibland att de är så många rader för ja tappar alltid bort mig i huvudet då när jag läser men dina texter är chill!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
dt finns lite fel som jag kan rätta till =) =)
tack så mkt, det uppskattas verkligen att ni lämnar spår efter er. MaaU kan ju sluta att skriva i tråden så länge det inte har med min text att göra.