Josse - Misshandlad Första gången du mig slog/ Jag av killar fick nog/ Glömmer aldrig händerna mot min hals/ Jag för mina vänner fick dra en vals/ De undrade över blåmärkena/ Jag skyllde på sugmärken/ Du grät, bönade och bad om förlåtelse/ Jag var dum nog och förlät/ Efter det blev du bara värre/ Och mina vänner dom blev färre/ Du trodde att du ägde mig/ Jag var dum nog och stanna hos dig/ Men man lär sig av sina misstag/ Du är inget annat än ett psykfall/ Sen började du slå mig varje dag/ Du fick mig att tro att jag inte förtjänade andra tag/ Du hotade och slog för att dämpa din egen börda/ Jag grät och tog emot varje gång du försökte mörda/ Din pappa slog dig då du var liten/ Du själv tillhör kvinnomisshandlar eliten/ Jag lyssna och trösta då du var ledsen och vek/ Men varje gång du var arg du mig svek/ Du var ständigt otrogen/ Jag var dig i 8 månader trogen/ Du trodde att du ägde mig/ Jag var dum nog och stanna hos dig/ Men man lär sig av sina misstag/ Du är inget annat än ett psykfall/ Dagen kom då du hotade att döda min lillebror/ Måttet var rågat du gav dig på min älskade bror/ Jag tog mig mod till att lämna dig/ Du började hota mig på lunar, du är så modig/ Din nya tjej ringde och mordhota/ Du är sjuk och det går inte att bota/ Jag kommer aldrig mer bli din ägodel/ Vakna upp, för ditt beteende är fel/ Jag kommer nog aldrig mer bli hel/ Du trodde att du ägde mig/ Jag var dum nog och stanna hos dig/ Men man lär sig av sina misstag/ Du är inget annat än ett psykfall/ Detta är den första texten jag skrivit Kanske är helt jävla kef, vad vet jag Kommentera gärna så jag vet vad jag ska göra annorlunda nästa gång...