knork - rötmånad 

fick lite blodad tand av kammels megaflerstavscypher så jag scribblade fram en rimbaserad vers...tänkte att de kanske finns någon där ute som diggar lite ordbajs helt utan mening...  jag markerar alla rim, och alla "nästanrim", eller vad man nu ska kalla dem...    jag har åtagit  nöjet att sparka dig till gårdagen   sårbara  stackare som gråter efter två rader   vill bara påtala , att jag är smågalen   du är gammal skåpmat , stå kvar och bli blåslagen   smaka tårgas ! snaran blir åtdragen   du lämnas själv på en gågata  i kåkstaden   vaknar svårt skadad i en fårhage , elen påslagen   och en tårtspade  rakt igenom tånageln   inte så fager  när du grillas av demonbarnet   uppercuttar så du skär igenom ozonlagret   spring för livet! nu kommer bråkstaken   göra dig till måltavla  när han kastar båtshaken   tar dig tillbaka några årtal  till lågstadiet   mobbar och fryser ut dig, det blir värsta pådraget   lär ha flax som blåhakar  för efter rådslaget   får du svårartade  sår och skador utav dråpslaget   du skriker som en vrålapa  på grund av småsaker   och sen ligger du frånvarande  i sovsalen   såklart  att denna varulv är mångalen   du må  vara levande men livet blir du fråntagen 

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa. 

|