Gömd bakom tankar (ej klar) 

lite kritik på denna text? vers 1 o reffen e klar .     Vers 1:  ey grabbar ta en titt på mig nu  saker börjar röra sig börjar ta mig framåt tillslut  inget skryt för ni vet jag är inte sån  men jag droppa mitt skit gång på gång  sång för sång musiken ligger högst på min lista  kom kom titta knappt ett år har jag flippat  den svenska scenen det är fuckt up i gemet  ni verkar ej ha plats för nykommlingar i spelet  men vad spelar det för roll egentligen  kan ni säga mig för allt jag kräver   är lite rättvisa i världen men vafan  man ser o lär lär sig av livet  en sak jag har har lärt ta ingenting för givet  men jag vänder blicken mot framtiden  försöker finna ett sätt att ta mig ut från skiten  men vadå jag trivs inte nånstans  tar mig fram på egen hand i detta land  nästa stad samma hat samma gammla jävla prat  men jag tar det lungt försöker vara gatsmart    Reff:  en poet gömd bakom tankar   ställer mig vid micken o tiden bara stannar  försöker komma härifrån försöker komma nånstans  men det slutar alltid vid samma gränsland    en poet gömd bakom tankar   ställer mig vid micken o tiden bara stannar  försöker komma härifrån försöker komma nånstans  för barndomsvänner jag höjer upp en hand  

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa. 

|