Mr_Noodle/Otursession 

Otur    vissa äter vildsvinstek med morot och vitlök  medan jag köper bruna bönor som jag kokar på mitt spritkök  jag är helt off och turmässigt handikappad,  fru fortuna skrattar mig i ansiktet som mitt namn var kalle anka  jag har sån otur att jag sa hej till veiron i ortan  och fuck you när jag blev uppringd av leif "loket" olsson  jag är han som hamrar på tummar, knuffas undan tappar andan och undrar  varför det alltid är jag som ska trampa i hundbajs  jag leds in i en spelbutik men där har jag inget o hämta  för jag har varken turen på min sida eller fingertoppskänsla  och jag kan lova att det är mer otur än missberäkning  när jag hamnar mitt framför kastaren på en cricketträning  om jag beställer en solsemester hamnar jag i arktisk vinter  och om gud nu råkar finnas lär jag bli hans narr i himlen  har jag nångång tur? -faktiskt inte, till exampel   när jag porrsurfar och hittar nakenbilder på astrid lindgren  förbannelsen är obruten, har inte ens tur i oturen  jag står vid en tennisapparat och möts av en hagelstorm av boulkulor  när jag är fri skjuter jag pålitligt i målstolpen  kliar mig i huvudet och känner en måskit i hårbottnen  har alltid två alternativ, allt är bara pest eller kolera  jag somnar här i jönköping men väcks sen i storvreta  när jag drar till havet mulnar självklart vädret vid kusten   och på hemfärden sätter jag mig i tuggummi i sätet på bussen  och jag skulle inte bli förvånad om jag hade taskigt fjong,  tjocktarmscaner, herpes och lungsot på samma gång 

http://www.myspace.com/noodlestyle 

|