första story telling (disney bankrån) 

(snack)  All skit började när jag planerade att råna en bank i landet långt långt borta    (vers 1)    satt och planerade noggrant med pennan där i vänster-handen/  tänkte ut noga hade allt och hoppades för att bängen klarar det/  började röra mig utåt mot den där stora gatan, trodde allt var lugnt/  sen så såg jag snuten åka förbi, jag tänkte "ja nu ska jag va bra tuff"/  gick långt och sansat och trodde ingen kunde se vart jag var på väg/  kollade runt på gatan, tänkte på allt och till slut hörde jag "så där/  jag hjälper dig spades" shrek satte igång och gick emot banken/  längst upp på toppen såg man lilla nasse som tog ett steg mot kanten/    ref:  nasse shrek och spades går mot bankens stora åtta/  undrar hur det kommer gå med rånet i landet långt borta/  dom gick och tänkte länge tills dom till varann "vår pott va?"/  gick hela tiden och sa grabbar ni vet det blir inte svårt kolla/    vers 2    så nu stod vi där, vettskrämda mitt inne i den lilla banken/  gick lugnt fram till disken och då sa shrek "titta i handen"/  där fanns det redan lite cash och fickan fanns ju såklart pistolen/  här brann våra magar och flickan bakom disken sov snart i stolen/  kön stannade upp och vi blev tvungna att börja göra något smart/  dom kollade otåligt på oss och vi började tänka "sov gott, snart"/  drog fram pistolerna och sa "det här är ett rån" och tog våra pengar/  fick pengarna och så gav shrek ut ett grymt ljud som bara åska grejar/      ref:  nasse shrek och spades fick bankens svåra åtta/  lyssna och lär från bankrånet i landet långt borta/  sen var det flykten kvar och dom tänkte hård sporta/  sprang nerför gatan och mötte den där s.k bängen/    vers 3:    piket snutar och allt kom till platsen när vi drog ner för gatan/  vi bara sprang allt vi klarade och om vi blir tagna så dör satan/  snodde en taxi drog ner för gatan och pekade finger åt snuten/  tog den där ferrarin och sen så börjar det här närma sig slutet/  tyvärr så krachade vi och shrek hamnade på landets sjukhus/  och lilla nasse blev tagen till landet långt långt bortas snuthus/  och när jag satt och räkna, så insåg jag det var leksakspengar/  det var sista gången i landet långt borta inga mera gröna ängar/    ____  ska bli audio sen

Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda 

|