nånting om nånting 

Mortalis:    Loggar in på sidan och det slår aldrig fel, man förvånas som alltid  "gangster" rappare tunga jävla killar dvs småkidz utan framtid  Skryter om livet som hård, tuffa killar på 14 år men har inte levt  nsamma fälles en tår med en insikt om verklighet som är skev  sorgliga som polisens försök att nå folk med "aina" på sina fordon  Skriver & skickar tomma ord ett försök till att va cool & mordhot  tror sig va bäst i världen, riktiga thugz men sitter på en vänd stol  petar i näsan, skriver kommentarer & livnär sig på att äta snor     B-B:  Internet, vår moderna tids samlingsplats...  För fjortisar som berättar om en hård uppväxt dom aldrig haft  Men dom är hiphop, dom är äkta, dom är skallar, dom är "YO"  Men dom har noll koll, så det värsta, är när dom samlas här på Whoa  Dom tycker, battlar, skriver skit & mitt tålamod kommer snart brista  När jag ser nån nolla vinna ett battle pga flest folk på sin kontaktlista  Detta är ingen personlig diss till nån, bara lösa tankar från mig & MortaliS  Men dom som känner sig träffade, dom befinner sig på svag is.  

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa. 

|