I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-08-16 21:17

En vän

Ref: Tänk om man hade en vanlig vän sån som vet vad man har på känn en vän som kom igen å igen.

Ja vill ha en bra vän en sån som visste vad man kännde du ska va en bra kommpis inte en sån som drar bara veta hur ja har.
Du ska veta mina problem du komma om å om igen.

Mitt liv känns tomt ja har dej anna men aldrig enpolare som man kan hänga me du vet en sån polare som man hänger me på stan typ kela dan.

Ja har aldrig haft en sån vän vet inte ens hur de kommer känna för ja har vart för upptagen där hemma. Ja har ju dej bror men du lite som mor när de vart skit så drog du å ja fick leva it.

Ja har gått hit å dit men aldrig hittat rätta vägen ja har tagit genvägar men de har bara blevit senvägar ja menar en vän te mej å inte en tjej ja vill va me om en sån cool grej.

Ja försöker klättra dit upp för att få en sån vän men vägen är lång men ja har på känn att de kommer hända snart för ja vill känna en vän en gång i mitt liv.