maximum - hjärta 

kan ingenting göra än att låta tårarna falla  för ingenting håller, det vi lovat varandra    traskar runt på samma gamla Söder  och dyker du upp blir det bara  samma gamla kalla möten ..    jag vill kunna berätta vad jag tycker o tänker  jag vill prata med dig glatt men dysterheten bränner    förlåt om jag inte kan ge ett leende på läpparna  det har blivit alltför mkt grubbel sent in på nätterna  o jag har kommit underfunn med att vad jag än säger  kommer jag aldrig gå en dag utan saknad efter henne    vill måla bilder men det går ju inte  allt jag har kvar är ensamhet o gårdagens minnen    jag hade satsat för att vinna  men försatte mig i nattsvart dimma..  Har gått igenom så mycket att minnena tär på mig  jag vill skunka ner i jorden för jag är så innerligt kär i dig    du kommer nog aldrig förstå  hur du o jag inte alls är på samma nivå  du har glömt o gått vidare trots det vi hade  medans jag sitter själv och drömmer  om att hålla dig i handen ..  jag skulle hållt så hårt, aldrig släppa taget  en ständig dröm då jag vandrar själv i staden    jag vet såklart att inget varar evigt  men att inte försöka alls lär väl ändå inte ha nån mening?    men jag kan inte klandra ,  då jag sorglig nog begick misstag, innan jag ville satsa.    så ångerfull och full av förvirring  aldrig i tid, alltid för sent eller för tidigt..    jag vill vara med nån som dig under livets gång  men du har dina moln o jag kan inte skingra dom 

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa. 

|