Gusteez - Så svårt. 

Det är så svårt att ge, så svårt att få,  när det svåraste ordet av alla är förlåt   Det är så svårt att se, så svårt att låta gå,   när det svåraste av allt är att bara förstå    Ikväll är det bäst vi blundar och håller andan  För synintrycken förtrycker mina tankar  godtycklig optik bedövar hjärtat som bankar  flyktigt förryckt med åtankar om smärtan det kommer åsamka  vår eskapism har redan börjat, det är bäst vi lättar ankar  jag kan tyckas smutsig, tuff, olustig eller bara allmänt råbarkad  försökt söka tröst i botten av ett glas men alltid slutat råtankad  på väg hem igen, på väg nånstans ifrån  vi kanske ses sen, det kanske blir vi två  du kanske förblir min vän, du kanske blir... raderad från min telefon  Kärleken består med spår av en bitterljuv distortion  Vi brukade dela allt, litet som stort  kanske bara stoooora ord men nog så klokt  Vår kärlek var aldrig annat än en melioration  Att du lever i illusion nu kan tyckas lustigt  men tänk på det här när allt tar slut i augusti  

Poor ugly is the new black 

|