checka den här! Behöver kritik osv. 

tjaow..skrev lite skit, och hoppades på att jag skulle kunna få lite kritik. Helst något som kan hjälpa mig att utvecklas i mitt skrivande:)    det är jag steffen som huntar ditt hus som en poltergeist  det är jag som skrämmer dina barn, va, sånt är nice  jag svävar genom rummet och skapar den ohyggliga kylan  det är jag som skrämmer vettet ur dig din motbydlyga slyna  sluta grina, jag tänker inte gå över till andra sidan  du kommer för evigt vakna till lukten av brända biblar  du kan försöka fördriva mig, med böner & krucifix  då gör jag bara så att du blöder så du stupar kvickt  jag är en demon, jag tog nero, jag tog judas  jag är djävulens budbärare och jag kommer stanna tills du stupar  det är jag som ska följa dig till avgrunden  där du kommer brännas, instängd och bakbunden  du kommer aldrig ut, ditt liv är slut, helt bortkastat  nu ska djävulen slå dig, utan boxhandskar  bara piska dig till du får djupt blödande sår  sedan ska vi ställa dig på en tågräls, du blir mosad av ett mötande tåg      Skriv nu ppl!    peace! 

-hämndlysten som jag är kommer jag och spöar din slappa pappa, slätar över din mamma, hell yeah im a motherfucka- 

|