En gång missbrukare alltid missbrukare 

Så kom man ut från vårdhemmet efter åtta år  Och det första man söker upp är sågverket man jobba på  Innan det hemska hände, faan vad jag hatar ravefester  Med alla tillbehör som basshunter, techno och per gessle    För tack vare dessa kom jag in på droger och sånt  Jag blev så jävla beroende att jag gick runt och rånade folk  På den tiden var människor en plåga och droger var glädje  Men ärligt talat tog jag bara LSD för att kunna påverka världen  Jaja.. tillbaka till sågverket, när jag stod i hissen och var nervös  Talade jag med en vän, han verkade inte ens va berörd  När jag berättade om mitt helvete och beroende  Och jag lovar dig, det var knappast stället för en troende  Så jag slog han över käften, pågrund av hans spydighet  Anmäld och får pendla mellan varje jävla myndighet  Varför började jag med tyngre droger, jag måste varit cp-störd  Dagen då jag rökte min sista joint miste jag min segerglöd

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa. 

|