Gusteez- Båda vinner 

Båda vinner/professorn fritt översatt.    Jag är ledsen att jag droppade bomben nu  Det måste kommit som en chock att det är du  som är anledning till min sömnlöshet  Skar mitt hjärta mitt itu när jag var mitt i försök att finna tröst i det  Idet känns lockade, men jag ids inte  Det blir inget mer än ändlösa disskussioner över ännu en kopp mint-te  Rikligt med tid, här på fiket bredvid  Och jag sa det blir inget mer, det blir aldrig vi  Men kanske igår, det är samma sak som imorn  Vi har diskuterat det förut och jag ser att du förstår  En samtal som mestadels liknat monolog  Om det var du, jag eller vi som pratade kommer ingen ihåg  Samma dröm inatt, jag vaknar precis när det kommer ifatt  Vet att du kommer vaka vid min sida fråga hur det är fatt  Jag vet att tiden är knapp, men jag hoppas att vi hinner  Även om jag inte har någon bot för två våta kinder  Om allt känns som svåra hinder  Vet jag, ser jag, ler jag!  Och känner att vi båda vinner...      Och så blev det  precis som vi visste att det skulle bli  levde hela tiden omedveten  om att tiden skulle gå så snabbt förbi....      Jag vet inte om mitt förstånd kommit till korta  Eller om hon bara är borta  För ett förhållande  bombat av en förträfflig sort av gamet  Jag är säker på att när jag blir äldre så förstår jag betydelsen av det  Grät när hon kunde, skrattade när hon skulle  Det här är för en man med ansiktet i sanden nedstucket  Och en gråmulen lek precis borta från jordens yta  för älskande par när kärleken börjat tryta.  Kärlek är fint när man har gott om tid  För att gå på styltor vid kanten av förståndet och försöka hålla sig vid liv  Kärleken kan va fet om man har en kuk gjord av sten  (du va det bästa jag haft, jag tror min kuk håller med)  Och kuken lämnad halvt ute bara halvt förstår  Vad som fick henne att komma och vad som fick henne att gå?       DU! Jag tror dig inte, jag tror aldrig att jag sa det!  Och om jag nu någonsin sagt att vi båda vinner på det här...  Då... eller nu  så tar jag tillbaks det.

Poor ugly is the new black 

|