Inte klar men va tycks 

Handlar lite om min familj olika saker. kommer recca så fort ja får tid o så. men ni kan väll droppa lite kommentarer om va ni tycker .      vers 1    den här delen går ut till min pappa//  snälla berätta för ja kan inte fatta//    vad du gör med mej o va du gör me oss//  för en en gång skull fan tänk på oss//    allt vi gjort , nåra år tillbaka//  världens bästa pappa men alkoholen starta//    den startade o tog dej me storm//  du kom inte mer tillbaka o gav mej en sorg//    en sorg att gå på som gjorde mej starkare//  men minnen från dej som alltid kommer tackla mej//    ärlig talat , stick bara härifrån//  du kanske har de tufft men vafan jag är din son//    jag är din son o du är min far//  ja hoppas att du ändrar på dej någon dag//    vilket skitsnack, fantasin spelar spratt//  bara när ja tänker på dej så blir ja lack//      vers 2    ett tack dej min älskade mamma//  genom vatten o eld har du stannat//     vid min sida o ställer upp för mej//  vet du äns hur mycket du betyder för mej//    ja tar ett steg i taget o andas min luft  du alltid i mittten när ja får de ganska tufft//    skyddar mej o hjälper mej totallt//  min kärlek till dej, är oslagbar//    bara för du finns jag är skyldig dej en stjärna//  du är en drottining i familjens alla själar//    hoppas att du fattar även när du sover//  så finns ja vid dej o tar hand om dej på jorden//    Du är min ängel som aldrig faller ner//  ja ber o jag o hoppas att vi umgås mycket mer//    ta hand om dej o vissa vägen rätt nu//  så ja kan börja gå o inte trampa fel nånmer//  

Wethoz Production Beat producent o rääääpper .. 

|