Ljuset är förjävligt 

Vers 1...   Jag vill träffa en Ängel som vill träffa mig  Men jag vill ej klättra ner från hatets svarta sed  det sved när jag föll, när olyckans lycka kom  Finns Stycken som man vill kunna tycka om  Sitter utan parasol i helvetes regndroppar  Vill hoppa från Samvetets Bergtoppar  Ser visioner, och mer versioner  om livets så många olika lektioner  depressioner som alltid kommer och går  med tromber och sår till denna kroppens bår  ingen förstår varför jag beteer mig som jag gör  Själen är trång och mör med hjärtat som sjöng i kör    Reffräng//**   Ljuset är förjävligt  Men mörkret är härligt  en Närhet av denna ärliga Kärlek  är något som ej finns i min ensamhet   Reffräng//**    Vers 2...   Jag vet, att kärlekens sanning är grotesk men  Jag vet, att livets mening är komplex men  dessa förseningar i mitt näste är en smärta som stjäl  mitt hjärta o själ och det är mina axlar som bär  den eviga smärtan som lämnas kvar i tomheten  lever med ett hatfullt samvete bara så han vet de  vad min själs gloria fick bära, när hatet slog mina nära  jag svor på min klon att jag skulle nå upp till min tron  men påväg upp så snubbla jag och föll rakt ner  för detta hav av hat ser och min dörr bara steg  Men jag orkar inte mer,för jag vågar inte se  när plågan växer mer, så jag bara faller ner  och en sista bön ber, en sista bön ber....    Reffräng//**   Ljuset är förjävligt  Men mörkret är härligt  en Närhet av denna ärliga Kärlek  är något som ej finns i min ensamhet   Reffräng//**   

Soon in your Fridge, mofo.. 

|