spades del i "vi är dom lost angels" 

ska bli audio med 4 andra rappare också,     men jag tänkte jag lägger upp min del här            Vi är dom, som alla andra små gängen alltid kommer att frukta/  Sätt igång ett bra beat och det kommer alltid bomber av kungar/  Du behöver inte ens försöka vinna för dom som sett allt duckar/  och du vet att du blir mördad lika ofta som cannabis smugglare/  vill du testa, pyro, spades, nocturnal, tabell och fantasidrömmare?/  det klarar du inte, du kommer i alla fall ut antastad i drömmarna/  och du skulle inte dissa mig eller någon ens om du försökte va proffesor p  du vet att dissar du mig och alltid så lost angels kommer dom med/  jag slår på dig, och du vet att lost angels backar mig alla gånger/  och vill du battla mig så vet jag redan att fega du bangar rond ett/  _____________________--  för att få 16 rader lägger jag till:      du sitter där och är fet för du käkar resterna i matsalen/  du borde inte sitta o rhyma du ska springa i pride paraden/  kollar man ditt cd ställ ser man bara ton av schlager/  och om man har lite tur så ser man lite blöjpop ballader/  flippar hårt och skriker åt er "respektera oss lost angels"/  vi är stenmurar och ni hindrar graffare som stängsel/      så kommentera gärna 

Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda 

|