No-one will read this 

Jag har lust att misshandla dig nu för jag är jättegalen  Och du som vill ha löpsedlar behöver ju hjälp på traven  Så vad säger du när ditt face är på framsidan till aftonbladet  Där det ser ut som du klivit på en landmina som afrikaner  Och det hjälper knappast med dina i ögonfallande ansiktskader  Robbar din släkt så att begravningen tar kol på deras framtidsplaner  Så i dom bestämmer sig för att sälja dig till en stam kannibaler  Som har sån smak för blod, men dom är inte från transylvanien  Nej men ärligt talat räcker det med ge dig en uppercut  Så ditt huvud blir uppochnervänt och dubbelt upp  Sparka dig i röven så att du spyr upp en skinkmiddag  Och mörda dig på ett sätt som skapar tusentals filmtitlar  Nej nu víll jag inte låta sinnessjuk som dövblinda  För blåsa upp mig när jag kan blåsa dig död med rökringar  Du tar emot mig med öppna armar förbered på kramkalas  Springer jag fram med höjda armar och bara matar slag  

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa. 

|