Martiin - Kefft Nattskrivande 

Åker runt i en plastbåt & fiskar döda maneter  Jag ser underhållning i detta & reser runt till många planeter  För att hitta en planet som passar för oss annorlunda  Där allt är lagligt utom det olagliga & ölen är någorlunda  billig,  där man kan skjuta en kamel & röka den levande  Vart ska det ta slut? när ska jag sluta mitt keffa skrivande  Jag hänger mej i en EL-Ledning & känner SPÄNNINGEN  Där polisen inte existerar ! YES ! ÄNTLIGEN!  Detta är mitt nattskrivande som även kallas konstverk  Min fantasi driver på som ett kärnkraftverk  Fixar en bazooka & skjuter vilt som en älg  Spriten har tagit över livet, nu gäller det inte varannan helg  Detta är sjukt som en rabiessmittad bäverfitta  Kramar om dej som en orm & för in min näve in i din klitta  Skiter i om du skriker, fyller din mun med skit  Ingen skillnad, lika mycket skitsnack hit & dit  Nu får jag avsluta med att säga : Peace Till Broder & Alla Andra  Speciellt DU! <3  nu äre bara att hata eller beundra      yeye, kommentera & ge lite kritik, lite kefft nattskrivande, alltid kul & lägga upp tycker jag .. vill gärna se lite kritik iallafall, o inte bara "det sög" "det var värdelöst" "lär dej rimma" osv, skriv vad man kan förbättra med raduppbyggnad osv ni vet :) tar gärna lite kritik från inho eller mortalis (A) :D:D     Peace ! 

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa. 

|