Gibion - minns min tid 

En snabb text.  Orkade inte spela in så jag lägger upp den här bara då:)  Kanske spelar in ngn annan gång.    Texten:  Jag sätter mig ner en stund/  andas ut vill bara få en blund för en sekund/  göra ngt vettigt med tiden, kämpa för folket å för liven/  glömmer aldrig dagarna, då jag kände mig så liten/  mitt liv verkar vara helt förbi/  lever i fantasi blandat med min stil/  pennan mot papperet, minns tiden, då jag aldrig satt det/  jag vet att jag lagt det, du behöver inte påminna mig/  för du vet att jag bara mår okej/  så säg, vart är mitt liv, men ingen kan förklara nej/  Blickaar in i minnen å tänker tillbaks/  man sket i allt prat och brydde sig inte om hat/  Då visste jag hur det var att må bra/  har gjort det en gång i tiden men gör det inte idag/  Lyssna på det jag sa, följ din egna väg och backa ditt lag/  det var allt för mig, följ ditt egna jag/    Peace 

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa. 

|