Crew - En massa nattsudd... 

Jag både kan och vill, ändå står allting still  Så jag kastar in... Sanna skills    Allting är konstigt, jättevackert, men råddigt  Det känns fint, skevt, känsloladdat och jobbigt  Stämningen är skön, men hektisk och pinsam  Nästan dränkt i svett, men känner mig iskall  En massa nattsudd, jag är tankfull  Och kämpar mot orden  Skall nå mina mål, har svårt att välja metoder  Stiger upp till en ny dag, blir bländad av solen  Är unik... Alltså ensam på jorden  Vandrar vägen som fattas  Och inte finns där  Ser att ni skrattar, gör er inte besvär...  Går genom kylig eld och korsar element   Mot en ny respekt, precis som det är bestämt  Detta trots att det fattas en väg för mig att vandra längs med  Och att jag aldrig kommer med det som alla vill se  Visar en sida av mig, som tagen ur en rysk roman  Fast ingen tycker just det är grymt som fan...    Ser på alla mina texter, har sanningen i bläcket  Pengar rullar inte in, men det kan inte gå bättre

Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com 

|