Två små texter... 

Jag sätter vikten på innehållet därför käkar jag nyttigt  hackar & marinerar, flamberar & räknar allting styckvis  visst är jag lycklig, knager på kyckling & skippar fettet  Bjuder inte ens mig själv på godis eller fixar efterätter  & detta är nog nåt många på sidan bör efterapa genast  för det ända feta ni lägger är på mackan typ ost & senap  så när ni ser mig bör ni göra som galna hästar & skena  & jag kommer jaga alla & tvinga dom att be för att leva    ________________________________________ ______      Jag stänger mitt fönster men det kalla draget upphör inte  begraver mig i täcket & hoppas hålla mitt tårfyllda humör inne  för till & med mitt inre håller mig utanför & alla hånflin skyltas   jag söker efter hjälp men jag känner mig bara så misslyckad  Ska tillvaron stöpa en ensam själ i vandringen på äkta kärlek?  illa fäktat & stupar på min egen gevärrseld & jag lider i själen  tar kniven i näven, går ut för att ta strid mot den sjuka världen  jag tar oxå med min kudde för det ska vara mjukt under färden      Kritik uppskattas 

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa. 

|