AeD - Flummsnack 110% 

Hahaha visste fan va jag skulle skriva å jag bara skrev nått.    OK, vi säger såhär, Jag droppar allt underbart//  O när jag kickat på beatet, ligger de glasklart//  Ibland kan jag känna att jag är skit hungrig//  Eller ibland bara känna mig allmänt flummig//  Nån som har nått att säga? jag blir inte imponerad//  För ni blir lika knullade som intima kvinnodelar//  Men, lägg av med allt för din egna säkerhet//  För jag e fett unik, precis som en ädelsten//  Ni åker med fattiga bilar, jag glider me limousin//  Ni tror ni e coola på hasch, jag röker nickotin//  Ok tjejen visst, jag gillar kanske rollspel//  Knappast något toa, måste tänka på min stolthet//  Som du kanske vet mannen, jag e skadeglad//  Men inte nog med det, jag är jääävligt bra//  För jag e grabben som glider med pimpkäppar//  Och vill ha respekt, så jag går med minkpälsar//

Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå! 

|