LamberT - Vad kostar Ketchupen? 

Horor, jag hoppas ni är livförsäkrade /  För jag ger svar på tal, typ som en miniräknare /  jag måste lära mej, att sluta titta /  du ser fan värre ut än din mammas spräckta fitta /  Och jag har ingen taktkänsla men det skiter jag i /  För rimmen e hetare än magisk magi /  tragisk mani på ett arabisk vis /  käkar er som gris med vegetariskt ris /  Hög på arsenik? det märks att du inte vet ett skit /  för man dör av sånt skit, och det är inte elit /  ta en blunt istället och gör feta rökmoln /  mitt hem e nuförtiden för fan en Gökholm /  Yoyoyo, L to tha T is in tha house /  Whoeva steps up to steps to me steps down like a mouse /  Nigga what? Publiken vrålar: LAMBERT! /  Jak komer från irak och jobar i hamnet /  Sover po lammet, super som satana /  Jak spela gittaren lika bra som santana /  Med bandana, jag e sugen po bananas /  Men var jak kommer fron dom odlar bara ananas /    Hur mycket kostar ketchupen?  Hon böjer sig fram, rätt upp med den.    JAG SA LAMBERT E HÄR FÖR ATT VÅLDTA DIN FLICKVÄN /  JAG E SÅ GRYM ATT JAG FAN TAR KÅL PÅ MICKEN /  SICKEN GREJ, MEN VAFAN SKA NI KONTRA MED /  HADE JAG KÖRT LASTBIL HADE JAG FAN FRONTAT ER /  VÅLDTA ER, OCH KANSKE FISTA ERA MAMMOR /  SKÄNDA HENNE OCH TYP PISKA DIN FARMOR /  JAG SKITER I OM HON E TYP 87 /  FÖR JAG E SUR ATT JAG INTE FICK KLAPPAR I JUL /  SNATTAR I SKJUL, OCH LAPPAR TILL DIN SYSTER /  ATT BASTA E KUL, OCH ATT SPRÄTTA UPP DIN BYST, YEAH /  FAN JAG PALLAR INTE MED ER, JÄVLA CP-PUBLIK /  FÖR NI FATTAR INTE RIMMEN, OCH JAG BLIR ALDRIG RIK /  JÄVLA SKIT, NU DROPPAR JAG SISTA RADEN /  JÄVLA BÖGAR, BÖRJA FAN ATT FISTA BARNEN 

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa. 

|