Djävulen - jvill bara ta det lungt 

jag vaknar up av morsans skrik i öronen  jag reser mig upp från sängen o kliar i ögonen  tar det lungt, orkar inte stressa nu  somnade kl 6 och nu e klockan nästan sju  vill inte stressa, vill bara koppla av  vill såva nån timme till och ha en softar dag  jag vill slappa framför tvn o ligga i soffan,, utan nån  tid att passa o inte behöva bry mig om att titta på klockan  men nu står jag här o somnar i dushen  men vaknar när jag andas ut den stinkande doften från munnen  nu får jag skynda mig. jag hinner inte käka frulle  hoppar i dojjorna o springer till den jävla bussen      reff    jag är trött vill bara softa idag, koppla av  jag vill stanna hemma,vill inte nånstans idag  vill inte stressa mer. kan inte tiden stanna  please,snälla jag villl bara vila lite granna      snart är det helg igen, ja äntligen softa  man tar det lungt, lördag sönda, men sen är det måndag  då blir det brottom och stress igen  stress är min fiende och soffan min bästa vän  jag är den sega och tröttaste individen  allt stress är ett helvete o sängen e himmelriket      vers 2 är inte klar 

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa. 

|