Tsun - Vet inte 

Helt ensam sitter jag än  Och jag väntar på morgondagen  En längtan tills bombnedslagen kommer  Och jag försvinner igen  Jag sitter här och väntar  Finner ingenting i denna värld  Som är värt att älska  Går på samma väg fast vägen ändras  När jag kommer till slutet kommer jag säkert vända  För allting försvinner med tiden  Inget förblir som livet har varit  Det är bara att vänja sig  Dem älskar dig, Lämnar dig  Samma sak, Livet är trasigt  Ingenting att göra, Bara fortsätta kriga som vanligt  Bara ta sig fram, dag för dag  Ingen verkar bry sig på riktigt, bara för att jag e jag  Och den jag blivit är en känslokall idiot  FInner ingen sinnesro  Det enda hoppet jag har, det enda hopp jag har kvar  Är att alla jag älskat på riktigt väntar på mig vid himlens port  Barrikadera nödutgången  Tvinga mig att andas och att öppna ögonlocken    Slängde ihop ngt 

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa. 

|