Holtzan - spelar allan ballan pt.2 + reff 

ska vi kolla vad jag har på pappersarken?  Texter om tassemarker och flummiga atteraljer  jag borde tacka brajjet, för alla trivsamma dagar  när nån weedplanta skalats och spritflaskan talat  Jag kan beskriva mitt liv med att jag lever i dimman  Upp till kranen, in i en lägenhet för att sedan försvinna  haschet vi hookar är mjukare än snickers   och Spliffarna vi rullar är skruvade som twister  nu har ni nog fattat så det är nog flummat  det är mitt i veckan och jag vill ta en krogrunda  men fuck that, jag kan sitta hemma o skriva  om feta fälgar på bilar och hur jag med pennan kan kriga  Sveriges softaste snubbe, blossar en gubbe  som oftast är bubbel, korsat med ungerskt  om nån hoppas på trubbel så är det fan lätt fixat  efteråt springer du iväg med röven full av stafettpinnar      några här säkert redan läst den delen.. men nu är hela sjitten klar.. checka down south..         dags att slå fast   alltid på plats   har du skådat nån som fuckar ur o blir hårdast  vi tar växlar upp   rappare borde ta o växa upp   scums tecknar upp som sveriges bästa grupp      nu har min bröder sagt nog nog  jag slungar på beaten o blir åtalad för överlagt mord  jag tar över din nattzon, utan några kompispropps  här sitter vi alltid inne med shittet som en coffeshop  ni vet att jag är en flummande man  som lever för att rulla en blunt   undan din fjant  holtzan han vet hur stilen ska tillagas  han är tillbaka för att få en vinylskiva inramad  några år äldre, så slår han på värre  jag skulle inte ens bry mig om jag kommer åt cellen  för inte fan kan jag må sämre  jag har allt för länge försökt att gå längre  men kommer ingenvart  med ett minne intakt  men rimmen jag lagt, där ser ni vad som besitter kraft  jag skiter i vad fitter sagt, det bara plågar min aura  jag sågar er alla, skåda det arga, jag hånar er alla    ye

Fucks your life up crew Tjabo! 

|