I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

kJELL Till min älskade

Vår Hiphop - Lyricism

   

2006-09-25 17:17

kJELL Till min älskade

Vers:1
Denna saga är sann jag vill bara lätta mitt hjärta få berätta känslan inom mig.
Jag tänker vad är det du gör när jag skriver denna text du sen hör
Du är som en ängel men vad gör här på jorden jag har tappat orden vill ha dig här för jag e kär.
Men nu är du hära och det är nya tider jag strider för att ha dig kvar jag älskar att se dig för varje dag
Jag älskar när du viskar "jag älskar dig" i mitt höra du säger det så att jag ska få höra vad du känner.
Jag känner hur det ömmar när du finns i mina drömmar.
Dagarna kommer med späning och panik kommer du dära med kläning vit och fin.


Ref:1
Jag älskar se dig le jag älskar se dig skratta men kan du inte förstå kan du inte fatta
Du är tjejen i mitt liv du e så kär i mig jag skulle kunna dö för dig.
Om dagarna jag tänkte du i mitt hjärta bara blänkte...
Jag älskar se dig le jag älskar se dig skratta men kan du inte förstå kan du inte fatta.


Vers2:
Jag vill inte att det ska vara över för det är dig jag behöver.
Jag drömmer om den första natt den första vi haft.
För dig ska jag göra allt om du fryser ska jag ge dig en tröjja när det är kallt.
Jag kommer ihåg första dagen dina ögon,ditt hår det är ganska svårt men hoppas du förstår.
Det är dig jag vill leva mitt liv med.
Mina känslor för dig är sanna du måste stanna livet ut. annars är det slut för mig med ljudet av ett tjut


Ref:2
Jag älskar se dig le jag älskar se dig skratta men kan du inte förstå kan du inte fatta
Du är tjejen i mitt liv du e så kär i mig jag skulle kunna dö för dig.
Om dagarna jag tänkte du i mitt hjärta bara blänkte...
Jag älskar se dig le jag älskar se dig skratta men kan du inte förstå kan du inte fatta.


Vers:3
Det var nu jag förstog vad jag länge känt. du var det bästa som hade hänt.
Men det var tider sen, jag tror och hoppa du förstår du var det bästa för mig jag älskar dig
För mig är du mitt allt, jag ska värma dig när det är kallt, och viska i ditt höra det jag hoppas du vill höra.
JAG ÄLSKAR DIG!

Alla kärleks förklaringar är skrattretande. hatred before love