Droppad från livet Sitter här i min 2:A o väntar på nått gottmen jag drar åt helvetekärleken försvann o livet bara rann ner i en avgrund av sentimental livsångestSång gest från dej för att du krossat mejdu slet ut mitt hjärta Doppade det i chokladhoppade på de, gav det till en hemlösDu bara fnös åt vårt förhållandedu alla din prylar du hade hos mej ja såldedom till myrornas du kan hämtadom i kapstan där du hör hemma ditt apfandu behöver inte komma hit jag behöver inte din skitså ta o slit dej från din tråkiga livsstilsom gör allt för o komma nära en knivom ja satt i din situation o hade en pistolmed amunition skulle ja blåsa skallen av mig självför du kommer endå aldrig hitta hemom du är så vilsen som du verkarbörja knarka så kanske du kan sparka igång tillvaron istället för o leva på lidl o dricka billig ciderFIXA TILLGÅNG TILL KNIVENom ja ploppade din cider full me arsenikså skulle ditt hjärta få lika mycke paniksom den spik du satt i mitt. du krossade verkligen migja sa ju att ja älskade digdu likaså tog min hand men dissade endå