Jag sörjer för alla Min andra text.Kommentera och ge konstruktiv kritik=)Peace
Vers 1:
Alla dessa pundare som ränner ute på stan//Är en stor fara för både föräldrar och barn//Om ni bara går helt lugnt så kanske nån har//tagit en överdos och kanske knivhugger ditt barn//Ni måste åka in till akuten för att rädda barnet//Och nästa gång så är ni rädda för mannen med vapnet//Jag sörjer för alla människor som har mist sina barn//Jag hoppas ni klarar er och att ni i erat liv lever kvar//Så att ni inte blir för ledsna och funderar på självmord//Så att ni inte skär er i handlederna tills det tar slut på allt blod//Allt jag vill att ni ska göra är att hålla uppe erat mod//
Reff:
Ni som har det svårt i livet ni finns i mitt hjärta//Ni som inte lever längre alla era minnen finns i min hjärna//Jag sörjer för alla som saknar er varje dag året om//
Vers 2:
Ni som ligger under jord ni finns alltid där uppe//Medans ni aldrig vaknar är jag uppe med tuppen//För att vara en jobbig fullpackad dag i plugget//Ni ska inte tro att jag aldrig glömmer er som försvann//I den stora hemska vågen som invaderade Thailand//Man såg bilder på tv hörde rapporter i radio//Man trodde man kunde se allt men för det där var man inte redo//Det var helt sjuka bilder på allt förstört i städer//När dom gick och intervjuade såg ni pojken under trädet//Det är såna syner man önskar man aldrig velat sett//Men det fanns inget man kunde göra kan jag hjälpa till på nåt sätt//Reff:
Vers 3:
Så var det terrordådet den elfte september//Det var nyheter om allt till och med i December//Det är egentligen en ond värld vi lever i//Och det är en ondare värld vi kommer dö i//Varför ska det finnas personer som tycker om//Att det finns oskyldiga människor och att döda dom//Så att vi får en fridfull plats i världen att leva på//Men i läget som är nu så får vi nöja oss på det vi har ändå//Jag sörjer för alla de som har förlorat någon familjemedlem//I kriget mot Irak och President Bush som bara skickade iväg dem//Men jag är glad för alla de som har fått kommit helskinnade hem//
Thx Quynh de värmer=)Jag ska försöka få till lite mer komplicerade rim så det inte känns så simpelt på den här så ska jag lägga upp den här senare. Men orkar inte göra det idag. Mer?
mer nån:)
mer?! uppp!!
upp!!!
så man knivhugger folk och är farlig för att man är pundareokeee okeeee vilka påhopp lilleman