I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

G-H-S/Freaky - Thinner Diss

Vår Hiphop - Lyricism

   

2006-10-27 01:03

G-H-S/Freaky - Thinner Diss

Reff:x2 Muuuu:Bråkar du med oss du får ett slag på käften , du springer hem till mamma o är helt jävla keff sen ,

Blod från din näsa rinner ner i käften , nu gör vi som dig , lägger dissen på reffen ,


Johan:

här har vi mig igen för att knäcka dina ben dissar du tillbaka skapar du din egna grav sten

vi lever våra liv som en sago bok om jag är peter pan så måste du va kapten krok

emil från via de är bögarnas konung/ Ja dräcker dig din fitta i vaselin och honung

Du och dina ´kor är väl bästa vänner/ Förklara nu för rosa exatk hu du känner

ja ska döda dig plågasmt tills du börjar skrika/ Cp skadade du morsa måste va ganska lika

lär dig rappa i takt inna du öpnnar käften/ så sakt som sant vi kör dissen på reffen


Fredrik :

Emil ditt lilla mongo du tror att du kan rappa , dina texter är så små , du tror att brudarna ska nappa// ,

En diss mot mig och freaky är det sämsta du kan göra , släng din mic i sjön , ingen orkar dig höra,//

Dina vänner står på åkern o tuggar gräs till varge morron , du ligger där och runkar kuk till kossornas gong gong ,//

Vi Kallas 2vänner och micen vi står på varans sida , det enda du står för att du har slicka din mors slida//


Reff:x2 Muuuu:Bråkar du med oss du får ett slag på käften , du springer hem till mamma o är helt jävla keff sen ,

Blod från din näsa rinner ner i käften , nu gör vi som dig , lägger dissen på reffen ,