I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

balderskolan

Vår Hiphop - Lyricism

   

2006-10-29 00:47

balderskolan

jag rappar när det nappar och släcker min fäckla och ställer mig och lackar min trappa i en nattsvart kappa och tackar min pappa för dessa lappar som ingen fattar så sluta att tatta nu och börja att ratta din bil i en ändlös fil som rinner genom nilen och titta på tigern som springer genom pite och spyr flera liter fastän han är jätteliten och limmar den biten som trilla ner i cypern och drog på semester med typen som hittade flytet och rymde till psyket och fick medicin av en doktor med stil sen sket han i sitt liv när han fick sjukdomen HIV och blev negativ när han inte fick sin deal och sköt en polis när han inte fick sin sprit och sen sprang han hit och dit medans han tänkte på sitt liv som han förstört så otroligt men roligt har han haft så han fixar en katt som är svart och skiter i sin hatt och lägger sig och sover för nu blev det natt godnatt