joppex feat firre (töm glasen)
firre vers 1
upp med händerna, o skrik mitt namnkan ni det inte så, e d firre, mansen kan du festa, som ingen annan häll i dig drinken, till boten annamen be din mamma, om hämtning kl 3för efter det kommer, du inte att orka mergillar ni oss inte så, dra till dom 7 havenför ja dra fram min kuk, o din brud tar denpå me Gucci ögona o, bärsa me polarnadricka e ja bra men, ja somnar i sotlarnaspelar ingen roll om ni, kommer från stockholm,malmö, göteborg för supa, tycker vi gott omdags o dra vidare til festen efter efterfestenvi dra me resten kaxar dom så får dom på käftenfesta om joppe om ni vill ha en lyckad kväll festa me firre om ni vill missa bussen hem
joppex ver2 för alla vet att vi festar hårt typ som cementtror jag festat för hårt tror jag börjar bli dimentjag är klassad som en gud när det gäller på dansgolvetför alla vet att firren och joppe snor hela showenalla vill ha oss, ta på oss,säger att dom känner ossfirre kör på me lackost, klassade som kungar förståsvi levar allt me chill, och det går åt vårt hållvi må supa mycket men tappar alldrig våran controllvarför nöja sej med en brud när man kan ha flerokra inte förhållande med massa jävla kärleksproblemdagen tar sitt slut och kvällen har bara börjatpumpa på musiken för nu ska basen höjasdet tar aldrig ett slut på allt festandeoch blire bråk så lämna mej utanför allt keftandedet här är vi, och vi droppar det stortslagetdricker 96 procent och skiter i alkolagen
Den var bra grebbar , Känner igen sej liiite dåååe 8/10=)Peeeeeeys : )